Gå til innhold

Hvor mye er for mye?


Barristan

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt kjent med en dame, en riktig så hyggelig dame, som jeg har blitt veldig glad i, og som har blitt veldig glad i meg. Vi passer veldig bra sammen, har nok felles interesser som gjør at vi liker hverandre, samt at vi har nok "egne" ting, så vi ikke går lei hverandre, så langt alt vel...

Problemet er, hun er, på dagen, 18 år eldre enn meg, 47 år mot mine 29...

Hun er skilt, og med et barn, som jeg kommer veldig godt overens med forøvrig, og det jeg går og lurer på er, vi er enda "bare gode venner", skal jeg hoppe i det og la det bli mer enn dette?

Hvor mye spiller aldersforskjellen inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva med barn

Kommer jo bl.a an på om du noengang ønsker deg barn.. Hvis du allerede nå vet at du ønsker deg egne barn,er det noe som bør diskuteres før dere etablerer et veldig fastforhold.

men å være elskere og venner en tid kan dere jo uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Jeg synes du skal tenke deg nøye om. Alder er bare et tall, og man er så gammel som man føler seg. MEN, man stiller ulikt likevel med tanke på livserfaringer og syn på livet. Hun har rast fra seg og har barn. Du har livet foran deg og er nok ikke klar for en tilværelse som stefar. Når hverdagen kommer og den værste spenningen har lagt seg, vokner du opp en dag og innser at du har gitt slipp på mange av livets gleder sammen med en jevngammel jente.

Men det er selvfølgelig din avgjørelse. Hva føler du selv er riktig? Jeg føler du er usikker selv, og kanskje ikke helt moden for denne damen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...