Gå til innhold

test - Hvor smart er du?


Gjest AnyMouse

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Noe verre: Hvor slutter verdensrommet....??

*argh*

Her aner jeg riving i hår og tramping med føtter, og skjæring i grimaser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Det ble svart feil på spørsmål 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Det ble svart feil på spørsmål 3,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig smart!

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig! Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg! Gratulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest denne tråden er konklusjonen at Dol er full av smartinger, og jeg er en av dere :)

Eneste jeg ikke skjønte var nr 6, men det fikk jeg forklart av Tornerose, som er litt smartere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett når du sier du er kjempesmart. Eller - kan det hende du har jukset? Hvor mange ganger har du tatt denne testen? Svar ærlig!

Dersom du ærlig og oppriktig kan si at du ikke har jukset på denne testen, burde du snarest søke jobb i etterretningen. De har bruk for slike som deg!

Gratulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnyMouse

samme her, feil på spørsmål 6,9

Spørsmål: Ingen regel uten unntak, er denne regelen sann ?

Det er bra du har fått svar fra manne for jeg kunne ikke gi noe sikker svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde alle riktige andre gangen ;-)

Og jeg holdt på å irritere meg skvett fordervet over den der "Gratulere" som står nederst i nesten alle innleggene under her :-(

Ikke fordi at jeg ikke unner dem å være smarte, men fordi det er en helsikens idiotisk feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg raste gjennom og hadde en eller to riktige! Ha ha.

Andre gangen gikk det litt bedre, men hadde tre feil da og. Så jeg er vel dommmm sommm et brøøøø.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnyMouse

Jeg raste gjennom og hadde en eller to riktige! Ha ha.

Andre gangen gikk det litt bedre, men hadde tre feil da og. Så jeg er vel dommmm sommm et brøøøø.

Hilsen

Hehe, neida. Du er ikke dum. Dt gjelde bare å tenke seg godt om. Er en del lurespørsmål i testen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...