Gå til innhold

God fomiddag alle sammen:o)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg, også!

Her har vi også nydelig vær, og planen var at vi skulle på stranden og bade. Dessverre er minstemann blitt veldig forkjøla og har en stygg hoste, og siden det er komplett umulig å holde ham unna badingen og det som det medfører av nedkjøling, fant vi det klokest å droppe planene.

Litt surt, men helsa er nå viktigst. Jeg har forresten brukt den siste timen sammen med den nest eldste guttungen og planlagt fager til det nye rommet hans. Vi leter på fargekart og fargelegger rom på http://www.jotun.no. Skikkelig moro! "Pasienten" min sitter stiv i blikket og ser på Byggmester Bob. Han vet jo ikke at han har gått glipp av en badetur, og er derfor i godt humør.

Nei, en får gjøre det beste utav det. Vi får heller ta oss en lang spasertur senere i dag når det ikke er slett så varmt.

Det er nå deilig med fint vær, uansett!

Hei på deg, også!

Her har vi også nydelig vær, og planen var at vi skulle på stranden og bade. Dessverre er minstemann blitt veldig forkjøla og har en stygg hoste, og siden det er komplett umulig å holde ham unna badingen og det som det medfører av nedkjøling, fant vi det klokest å droppe planene.

Litt surt, men helsa er nå viktigst. Jeg har forresten brukt den siste timen sammen med den nest eldste guttungen og planlagt fager til det nye rommet hans. Vi leter på fargekart og fargelegger rom på http://www.jotun.no. Skikkelig moro! "Pasienten" min sitter stiv i blikket og ser på Byggmester Bob. Han vet jo ikke at han har gått glipp av en badetur, og er derfor i godt humør.

Nei, en får gjøre det beste utav det. Vi får heller ta oss en lang spasertur senere i dag når det ikke er slett så varmt.

Det er nå deilig med fint vær, uansett!

Ikke noe lurt med bading når noen er syke nei, men heller ikke så lett å holde dem vekk fra det om mulighetene er der*s*

Koselig at eldstemann får være med å velge ut farger selv. Det gjorde også vår eldstemann, men han var litt kjedelig...ville ha blått rom han*s*

Kos dere i varmen da:D

Vi har i alle fall vært veldig heldig her nord:) Nå skal jeg ta inn klærne på snora og henge ut nytt. Hvorfor blir en aldri ferdig med disse klærne? I går kom jeg endelig ajour med sammenbretting og fikk lagt alt i skapet. Så tømte jeg stativet i går og måtte begynne på nytt igjen. Men bestemte meg for at alt skulle i skapene før kvelden var omme. Og det klarte jeg også. Men nå er det påan igjen:(

Håper du får en god dag du også! *s*

Tror nok dagen blir god ja:D

hehe kom til å tenke på Jul i blåfjell jeg*s* Hvordan var sangen. Kom blåne, kom jente, kom gutt. Snart e de jula i blåfjell, klinger i hei, klinger i li, Hei hå må denne dagen bli god. Den første dagen i blåfjell:o)

Eller noe slikt, gleder meg til jul jeg*s*

Annonse

hehe kom til å tenke på Jul i blåfjell jeg*s* Hvordan var sangen. Kom blåne, kom jente, kom gutt. Snart e de jula i blåfjell, klinger i hei, klinger i li, Hei hå må denne dagen bli god. Den første dagen i blåfjell:o)

Men i år er det skomakergata, med nissen Jens Petrus.

Men i år er det skomakergata, med nissen Jens Petrus.

Er det sant? Kommer Jul i skomakergata i år? Åååå da blir jeg sittende med tvskjermen i hele desember klokka 18*s*

Hvem er denne karen, med sekk og lue på. Han ligner litt på nissen i grunn.Det er ikke han det er Jon Blund, han besøker store og små.

Ja Jon Blund har med seg hver kveld til alle små, no spennende no morsomt no rart, kveldens rettigheter begynner snart. La oss starte klar ferdig gå!!

Jeg blir altid søvnig så snart Jon Blund har dratt. Sånn har det altid vært med Jon Blund, jeg vil sove om en liten stund. Tusen takk for nå og godnatt*s*

Stol på tøffetøfflus:o)

*mimrer* om stine og fru eneberg på torget :o)

*rister på hodet* tenker på stresset før jul.

:-)

Er det sant? Kommer Jul i skomakergata i år? Åååå da blir jeg sittende med tvskjermen i hele desember klokka 18*s*

Hvem er denne karen, med sekk og lue på. Han ligner litt på nissen i grunn.Det er ikke han det er Jon Blund, han besøker store og små.

Ja Jon Blund har med seg hver kveld til alle små, no spennende no morsomt no rart, kveldens rettigheter begynner snart. La oss starte klar ferdig gå!!

Jeg blir altid søvnig så snart Jon Blund har dratt. Sånn har det altid vært med Jon Blund, jeg vil sove om en liten stund. Tusen takk for nå og godnatt*s*

Stol på tøffetøfflus:o)

*mimrer* om stine og fru eneberg på torget :o)

Hva er det du har røykt?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Ja hvis noen kunne stikke innom og slipe rust på bilen, vaske gulvet, besøke mora mi, pjatte i telefonen med kreti og pleti, rydde i papirene, sykle på trimsykkelen og et par andre ting, så kunne jeg bare ligge rett ut lese aviser og drikke kald pils :-)

Det kommer av den plutselig entusiastiske sangen.

Jeg synger hele tiden jeg:o) Elsker å synge, så da er jeg nok høy hele tiden da:D

Når sommerdagan ligg utover landet og du å æ har funne oss ei strand.... lalalalalalala

Går ut å henger opp mer klær

*nynner*

Ja hvis noen kunne stikke innom og slipe rust på bilen, vaske gulvet, besøke mora mi, pjatte i telefonen med kreti og pleti, rydde i papirene, sykle på trimsykkelen og et par andre ting, så kunne jeg bare ligge rett ut lese aviser og drikke kald pils :-)

Da lar du alt det andre vente også koser du deg med en pils i sommervarmen:D Det andre kan du gjøre på kalde dager.

Vi skulle ha vært i skogen og hugget vinterforsyninga med ved. Men ikke i dag....

Gjest retvizan

Jeg synger hele tiden jeg:o) Elsker å synge, så da er jeg nok høy hele tiden da:D

Når sommerdagan ligg utover landet og du å æ har funne oss ei strand.... lalalalalalala

Går ut å henger opp mer klær

*nynner*

She was gonna hang up the fucking clothes, but then she got hiiiiiiiiiiiiiiiigh...

Fritt etter Afroman.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...