Gå til innhold

Har eg rett på sjukepengar?


veslo

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente på 18 år som jobbar på gatekjøkken laurdag og søndag, annankvar helg. I vår fekk eg prolaps i ryggen, og sidan dette berre har blitt verre, er det vanskeleg for meg å arbeide.

Det eg lurer på, er om eg har rett på sjukepengar, dersom eg leverer ei sjukemelding til arbeidsgivaren min? Eg har fast på dette gatekjøkkenet i 2 år.

Glad for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Ta en telefon til trygdekontoret. De kan svare på slike spørsmål.

De har også plikt til å informere oss skattebetalere om alle rettigheter vi har i den bestemte situasjonen vi er i (vi er pliktig å gi korrekte opplysninger selvfølgelig) slik at vi får alle stønader vi har krav på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tjener over rundt 23-24 000 per år har du nok rett på sykepenger.

Se www.trygdeetaten.no

Sykepenger fra folketrygden krever at du tjener mer enn halvparten av grunnbeløpet som ligger på ca 47 000.

"Grupper som tener mindre enn halvparten av grunnbeløpet

Skoleelevar, studentar og andre som tener mindre enn halvparten av grunnbeløpet pr. år, har rett til sjukepengar i arbeidsgivarperioden sjølv om dei ikkje har rett til sjukepengar frå folketrygda."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grunnbeløp

Dersom du tjener over rundt 23-24 000 per år har du nok rett på sykepenger.

Se www.trygdeetaten.no

Sykepenger fra folketrygden krever at du tjener mer enn halvparten av grunnbeløpet som ligger på ca 47 000.

"Grupper som tener mindre enn halvparten av grunnbeløpet

Skoleelevar, studentar og andre som tener mindre enn halvparten av grunnbeløpet pr. år, har rett til sjukepengar i arbeidsgivarperioden sjølv om dei ikkje har rett til sjukepengar frå folketrygda."

Grunnbeløpet er pr. 1. mai 2002 på kroner 54.170,- pr. år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnbeløpet er pr. 1. mai 2002 på kroner 54.170,- pr. år.

Foreldet tall på trygdeetatens websider. Men den helt store forskjellen er det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du tjener over rundt 23-24 000 per år har du nok rett på sykepenger.

Se www.trygdeetaten.no

Sykepenger fra folketrygden krever at du tjener mer enn halvparten av grunnbeløpet som ligger på ca 47 000.

"Grupper som tener mindre enn halvparten av grunnbeløpet

Skoleelevar, studentar og andre som tener mindre enn halvparten av grunnbeløpet pr. år, har rett til sjukepengar i arbeidsgivarperioden sjølv om dei ikkje har rett til sjukepengar frå folketrygda."

Hmmm... Er ikkje så lett å forstå alle desse greiene.. Eg tener rundt 40 000 brutto, i året. Skal eg berre levere sjukemelding hos arbeidsgivaren min og forvente at eg får sjukepengar for dei helgene eg skulle ha arbeidd då? Og ta det opp med henne, sjølsagt.

I dag foreslo ho at eg berre skulle bli permitert frå jobben ein par-tre mnd. Eg tok ikkje opp dette med sjukepengar då, slike ting likar eg best å ta skriftleg.

Men korleis skal eg formulere meg? Eg veit jo at eg har rett på desse pengane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreldet tall på trygdeetatens websider. Men den helt store forskjellen er det ikke :)

Men uansett, eg treng ikkje tene meir enn halvparten av dette beløpet?? Fann ikkje kor dette stod eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Er ikkje så lett å forstå alle desse greiene.. Eg tener rundt 40 000 brutto, i året. Skal eg berre levere sjukemelding hos arbeidsgivaren min og forvente at eg får sjukepengar for dei helgene eg skulle ha arbeidd då? Og ta det opp med henne, sjølsagt.

I dag foreslo ho at eg berre skulle bli permitert frå jobben ein par-tre mnd. Eg tok ikkje opp dette med sjukepengar då, slike ting likar eg best å ta skriftleg.

Men korleis skal eg formulere meg? Eg veit jo at eg har rett på desse pengane!

Få sykemelding, lever til arbeidsgiver, kontakt gjerne trygdekontoret for å få en brosjyre om dine rettigheter, ev. snakke med noen som kan fortelle deg hva du bør gjøre. Fagforeningen kan også hjelpe deg.

Du må tjene minst halvparten av grunnbeløpet, med andre ord rundt 28 000 i året. Om det er brutto eller netto vet jeg ikke, det kan nok være lurt å snakke med trygdekontoret :-)

Jeg tror det er usansynlig at arbeidsgiver protesterer på dette, du kan jo printe ut den siden jeg referer til, eller hente brosjyren om sykepenger på trygdekontoret/bestille den per post.

http://www.trygdeetaten.no/pub/sjukepengar_arbeidstakar.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...