Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en god venn som har en sykdom som gjør at han bruker mye medisin. I tillegg klarer han nesten ikke å spise. Dette har vedvart i noen år, og nå er han innlagt på sykehuset. Det siste som var galt var at han hadde akkutt leversvikt, med noen verdier som var på over 1500. Det normale var visst mellom 1 og 50. Jeg mener bestemt at han på en måte er litt narkoman, siden han er ganske avhengig av sterke medisiner som morfin osv. Spørsmålet mitt er: Hva forteller disse verdiene, hva er det som er målt? Er det alvorlig? Vil det bedre seg igjen? Er det noen som kan litt om dette her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69086-leversvikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...