Gå til innhold

Hvor stor forskjell er det...


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

...på hvor raskt man blir full når man ikke har spist på en stund i forhold til når man har mat i magen?

Jeg har dårlig matlyst for tiden og skal ut i kveld, Regner med at det blir litt vindrikking og diverse, men jeg ønsker ikke å bli beruset.

Vanligvis blir jeg full ganske fort, men vet hvor mye jeg kan drikke uten å bli det. Men er det noen stor forskjell nå som jeg ikke har spist på en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjell, og ikkje minst er det skadeleg å drikka alkohol på tom mage. Større sjans for magesår og annan jævelskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Det er forskjell, og ikkje minst er det skadeleg å drikka alkohol på tom mage. Større sjans for magesår og annan jævelskap.

Uff da... Det visste jeg ikke.Kanskje jeg kan klare å presse ned en eller annen form for mat før jeg går ut. Vil defintivt ikke gå glipp av den vinen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir brisen etter bare en øl når jeg ikke har mat i magen.Du kan justere med brus eller vann

innimellom

Jeg vil råde deg til å putte noe nedi vomma før du starter drikkinga

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

jeg blir brisen etter bare en øl når jeg ikke har mat i magen.Du kan justere med brus eller vann

innimellom

Jeg vil råde deg til å putte noe nedi vomma før du starter drikkinga

Ha en god kveld

Takk for svar :)

Er ikke så enkelt som å bare spise, ellers hadde jeg gjort det for lenge siden :P Får prøve da...

Ha en hyggelig kveld du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...