Gå til innhold

Windows Update med annen browser enn IE=umulig


Gjest metronom

Anbefalte innlegg

Gjest metronom

Leste denne artikkelen idag om de nye sikkerhetshullene som er oppdaget i programvare fra Microsoft:

http://www.dagbladet.no/dinside/2002/08/23/346836.html

Jeg tenkte at jeg skulle laste ned denne sikkerhetsoppdateringen de henviser til, men det fikk jeg ikke lov til. Jeg ble nektet å komme inn på Microsoft sine sider. Årsak: Akkurat nå bruker jeg Mozilla 1.0 som browser.

Jeg fikk bare en side som sa at Microsoft takker for interessen, men at jeg må ha Internet Explorer 5 eller høyere for å få tilgang til Windows Update-tjenesten. Følte meg nesten som en kriminell der jeg satt :-)

Selv om jeg bruker andre browsere og en annen mailklient (jeg _har_ IE og OE på maskinen, men bruker dem ikke), så har jeg jo behov for sikkerhetsoppdateringer for Windows jeg også, så lenge jeg har det som OS.

Kanskje jeg på pur f... bør gå over til et annet OS neste gang Windows kræsjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det siste er best ja, men det er ikkje rart at dei krev MSIE for spesialfunksjonaliteten som er på Windows Update. Uansett er jo MSIE standard med OS'et, så dei har sitt på tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...