Gå til innhold

Fornøyd så langt


luckyto

Anbefalte innlegg

Ja nå har vi fått satt inn to egg av topp kvalitet og XX-er alt for at dette er vår tur (fikk 7 i frysen). Kan ikke helt tro på at vi skal lykkes første gangen etter aborten, men det er jo de som har gjort det før meg så... Forrige gang tenkte jeg bevisst på å glede meg over de to små så lenge jeg ikke hadde bevis på at de ikke var der (altså fram til CB-test), men denne gangen vet jeg ikke helt om jeg tør å ta en så pos. vinkling. Skulle ønske jeg kunne glemme de de neste 10/11 dagene ;o) Får føle meg fram utover dagen tror jeg. Ender kanskje opp med å godsnakke til dem som om de var to søte bebiser. Det gikk jo så bra sist (i 10 uker). Og så blir jeg litt lykkelig av det siden jeg med mine tette eggledere ikke opplever å få eggene så langt som til livmoren normalt.

Rotete dette, men hodet er litt i kaos. Skrev i går at jeg ikke visste om jeg skulle sette inn ett el to. Det ble to og nå håper jeg på to flotte fullgåtte (til termin) tvillinger!!¨

Lykke til dere andre :o)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til luckyto!

Det går nok bra.

Selv går jeg nå og ruger på 11.dagen og mensmuriing og dopapir studering hver eneste time føler jeg. Jeg blir helt fra meg av fortvilelse .

Men det er nok bedre å slippe taket i de negative tankene å prøve å tenke positivt. Testet litt tidlig denne gangen Dag 10 og i dag morges. Føles som måneder siden. Den blå streken er noe (veldig) svak - men den er nå der. Men siden jeg tester tidlig kan det være andre ting som spiller inn..!?.

Ihvertfall er jeg glad jeg snart er over ventetiden.

Ønsker deg lykke til, viktig å få til å være opptatt med andre ting i ventetiden. Vi har hytteplan på gang og det har hjulpet meg til at tiden har gått fort i forhold til sist.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

hei luckyto

så bra at dere har kommet litt videre, det er jo bra at dere bestemte dere til slutt ang. 1 el 2 egg.

blir spennende fremover nå..(c;

krysser fingre for 2 blå og ni måneder med lykke...

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til luckyto!

Det går nok bra.

Selv går jeg nå og ruger på 11.dagen og mensmuriing og dopapir studering hver eneste time føler jeg. Jeg blir helt fra meg av fortvilelse .

Men det er nok bedre å slippe taket i de negative tankene å prøve å tenke positivt. Testet litt tidlig denne gangen Dag 10 og i dag morges. Føles som måneder siden. Den blå streken er noe (veldig) svak - men den er nå der. Men siden jeg tester tidlig kan det være andre ting som spiller inn..!?.

Ihvertfall er jeg glad jeg snart er over ventetiden.

Ønsker deg lykke til, viktig å få til å være opptatt med andre ting i ventetiden. Vi har hytteplan på gang og det har hjulpet meg til at tiden har gått fort i forhold til sist.

Klem.

Hei :o)

Gratulerer med to blå!!! Det er ingen andre ting som kan spille inn på dag 11. Leste et sted at eggløsningssprøyten som inneholder hcg kan gi utslag i 10 - 14 dager. Du er jo over det nå. Fikk selv pos. test på dag 11 ved forrige forsøk, og jeg var gravid.

XXX-er alt for at det går bra med deg framover!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Lykke til med rugingen!!

Kan jeg spørre hvordan uttaket gikk og hvem lege du hadde på uttak og innsetting?

Krysser fingrene for at det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...