Gå til innhold

Uff, jeg hater det når "alle andre vet"....


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker den tråden det handler om, ja, det var vel rundt en ukes tid siden (eller noen dager, kanskje).

Synes du bare skal ignorere det, det var fullstendig meningsløse utsagn, personlige ting til hver enkelt av noen her på dol, deg og meg inkludert.

Bare drit i det, ikke gi sånne oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den tråden det handler om, ja, det var vel rundt en ukes tid siden (eller noen dager, kanskje).

Synes du bare skal ignorere det, det var fullstendig meningsløse utsagn, personlige ting til hver enkelt av noen her på dol, deg og meg inkludert.

Bare drit i det, ikke gi sånne oppmerksomhet.

Hehe..

Lett for deg å si det. Du vet det jo ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva som stod der. Zirine insinuerte sågar at det var jeg som hadde skrevet det. Men alvorlig talt. Det ville jeg aldri funnet på. Jeg er da ikke shandy heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet hva som stod der. Zirine insinuerte sågar at det var jeg som hadde skrevet det. Men alvorlig talt. Det ville jeg aldri funnet på. Jeg er da ikke shandy heller.

Jammen så si det, da!

Evt. send en PM på mingle ;-)

Kan ikke forestille meg at du eller shandy sier ting anonymt, forresten.

Dere sprenger jo alle grenser _med_ nick dere. Noe som tross alt er å foretrekke fremfor anonyme pingler ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Var det det som ble skrevet om meg?

Nei, og vedkommede som har det så morsomt med mange nick - det er ikke deg eller meg, men jeg avstår fra å avsløre hvem.

Skulle igrunn ønske at Webmaster gjorde det, for makan til feighet skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så si det, da!

Evt. send en PM på mingle ;-)

Kan ikke forestille meg at du eller shandy sier ting anonymt, forresten.

Dere sprenger jo alle grenser _med_ nick dere. Noe som tross alt er å foretrekke fremfor anonyme pingler ;-)

Jeg sender deg en PM på mingle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokker....jeg lurer på om jeg har gått glipp av den tråden...*klør seg i huet*....jeg kan'ke huske at noen har sagt noe stygt om deg i hvert fall, kiemor, og hvis noen har gjort det så må de være en smule tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og vedkommede som har det så morsomt med mange nick - det er ikke deg eller meg, men jeg avstår fra å avsløre hvem.

Skulle igrunn ønske at Webmaster gjorde det, for makan til feighet skal man lete lenge etter.

Hvordan kan du vite hvem det er som er anonym? Er du synsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og vedkommede som har det så morsomt med mange nick - det er ikke deg eller meg, men jeg avstår fra å avsløre hvem.

Skulle igrunn ønske at Webmaster gjorde det, for makan til feighet skal man lete lenge etter.

Det er jeg enig med deg i.

Enkelte hadde fortjent å bli avslørt, selv om mange som oftest avslører seg selv ;-)

Liker bedre de som tør å være "uspiselige" med nick ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pokker....jeg lurer på om jeg har gått glipp av den tråden...*klør seg i huet*....jeg kan'ke huske at noen har sagt noe stygt om deg i hvert fall, kiemor, og hvis noen har gjort det så må de være en smule tilbakestående.

Det var visst noe om at jeg er feit.

Jaja, det er enda godt at vi fikk konstantert det, da. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss (d.v.s., vi som hadde svart) fikk vårt pass påskrevet. Bare noen få fikk godkjent :-)

Vi som hadde svart?

Hva het tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som hadde svart?

Hva het tråden?

Jeg husker selvsagt ikke det. Du kom med en kommentar selv også - din var spøkefull?? Jeg tror du satte et smiletegn også.

De fleste av oss tok dette som en dårlig form for spøk. I alle fall gjorde jeg det.

Ikke tenk mer på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...