Gå til innhold

nettverk og stortingspolitiker


Gjest pling

Anbefalte innlegg

Lurer på om Appeltun Sæle står fram som et superslankeeksempel i media bare for og lokke folk til og kontakte seg for og få solgt Natures Own´s produkter????

Vet det er bare i sønnen sitt navn de er med i nettverket, men de tjener jo rått og lever godt på det hele den familien.

Hun har ikke lov og reklamere offentlig for natures own, derfor er det kansje bare et skalkeskjul det med at hun går etter en viss metode(bok?) når hun slanker seg(?)Kansje en måte og få folk til og ringe henne, og at hun da først er så sleip at hun prøver og anbefale/selge Natures own sine produkter til dem?

Kansje hun da sier at slankekuren innbefatter de produktene?

Hun må jo være innblanda i dette,når hun aktivt prøver og ta knekken på nye nettverk/konkurrenter(hun bruker sin posisjon til det)!

Å,herregud at jeg gidder og bruke tiden min på dette da.........men kjerringa er jo korruppt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det vel i så fall Dr. Atkins hun får penger fra? ;-)

At Natures Own er noe sønnen starta med på egen hånd er jeg overbevist om. Satt på samme pauserom (jobba sammen med dem) da han og han andre (var det Jens Ove han het?) diskuterte og planla ;-)

Det kan jo hende gutten har flytta hjemmefra og fått et eget liv uten at foreldrene er involvert i alt, ikke sant? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel i så fall Dr. Atkins hun får penger fra? ;-)

At Natures Own er noe sønnen starta med på egen hånd er jeg overbevist om. Satt på samme pauserom (jobba sammen med dem) da han og han andre (var det Jens Ove han het?) diskuterte og planla ;-)

Det kan jo hende gutten har flytta hjemmefra og fått et eget liv uten at foreldrene er involvert i alt, ikke sant? ;-)

Jo da han kan godt være utflytta,men det har ingenting med saken og gjøre.

Det er en kjent sak at mange bevisst mener hun er sterkt involvert i nettverket.Videre er det avslørt at en politiker som har nære forgreninger til Natures own,er den som mest aktivt har gått inn for og stoppe nyankomne nettverk som blir sett på som sterk konkurrent til Natures own.Så alt taler for at det er hun som står bak mye "guff" her ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...