mariaflyfly Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Hvordan gikk det med rastaflettene dine? Jeg har nemlig tenkt på å lage sånne "halvveis-fletter" som du beskrev for meg. Sjekka du noen pris? I så fall hvor? 0 Siter
Gjest Simfa Skrevet 27. august 2002 Skrevet 27. august 2002 Svarer på spørsmålet ditt om pris her, hvis du har ganske kort hår må du som sagt betale ca.600,- ellers betaler du 400,- hvis du har halvlangt. Jeg var hos den flettesalongen i Markveien 55(59)? helt nederst i Markveien mot den brua (Ankerbrua) som ligger der,hvis du er kjent.De skulle visst flytte lokalet ved siden av udi, men det blir ikke vanskelig å finne. hvis du vil kan jeg finne navnet på salongen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. august 2002 Forfatter Skrevet 29. august 2002 Svarer på spørsmålet ditt om pris her, hvis du har ganske kort hår må du som sagt betale ca.600,- ellers betaler du 400,- hvis du har halvlangt. Jeg var hos den flettesalongen i Markveien 55(59)? helt nederst i Markveien mot den brua (Ankerbrua) som ligger der,hvis du er kjent.De skulle visst flytte lokalet ved siden av udi, men det blir ikke vanskelig å finne. hvis du vil kan jeg finne navnet på salongen. Takk simfa! Jeg har nemlig planer om å gjøre det samme med mitt hår! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.