Gå til innhold

Blir man ikke forelsket når man blir eldre?


Gjest jenta17

Anbefalte innlegg

Gjest jenta17

Fra jeg var 12 til jeg var 15, var jeg stadig forselsket. Jeg tror faktisk ikke det gikk en dag uten at jeg var stormende forelsket i denne perioden. Han siste jeg var forelsket i var for 2 år siden. Det som er så rart, er at jeg ikke får denne deilige forelskelses rusen lenger. Jeg har så lyst å være forelsket igjen, men jeg klarer det ikke! I sommer traff jeg en utrolig flott gutt som jeg syntes var virkelig tiltrekkende, pen, grei, morsom og ALT jeg kunne tenke meg i en gutt, men jeg fikk ikke de enorme følelsene som jeg hadde for 2 år siden! Hvorfor?? Slutter man å være forelsket når man blir eldre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, gled deg du.Man blir bare mer kresen. Forelskelsen kommer, ikke la hodetstyre hvem som _egentlig _er bra.Er ikke noe lurt.

Pang! skal det si,og det gjør det...Og jeg,er ei gamel kjærring *s* på33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress. Forelskelse kommer ikke på kommando. Den kan komme snikende. Den kan komme som ei kule i magen.

Selvsagt kan man blir forelsket når man blir eldre. Denne egenskapen varer livet ut hos mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jo'a, jeg er ei gammal kjerring på 33 år, og jeg er forelska. *knisefnise*

Jeg føler sterkt det er på sin plass med en mail. Fra deg til meg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sterkt det er på sin plass med en mail. Fra deg til meg. ;-)

*hehehe* Jasså, gitt...du ble ørlite nysgjerrig nå ja. Bare slæpp åff, retzsnuppa...jeg skylder deg jo mail uansett (tror jeg), så det kommer nok snart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo'a, jeg er ei gammal kjerring på 33 år, og jeg er forelska. *knisefnise*

Er du? Nemmen :))

Detaljene får vi når? Aldri? En sein høstnatt når du sitter drita på dol? Si fra, så skal jeg sette meg pent ned med min pult å vente. Man er da nysgjerrig for pokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*hehehe* Jasså, gitt...du ble ørlite nysgjerrig nå ja. Bare slæpp åff, retzsnuppa...jeg skylder deg jo mail uansett (tror jeg), så det kommer nok snart. :-)

Hmm, tja, tjo...kanskje en lille smule nysgjerrig, muligens. ;-)

Å ja, du skylder meg _helt_ sikkert mail!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du? Nemmen :))

Detaljene får vi når? Aldri? En sein høstnatt når du sitter drita på dol? Si fra, så skal jeg sette meg pent ned med min pult å vente. Man er da nysgjerrig for pokker.

Kommer nok ikke noen heite detaljer med det første, Zirine. Untaket er, som du poengterer, at jeg en kveld sitter drita på dol. Man (

Men..atte.. jeg har det bra om dagen da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke noen heite detaljer med det første, Zirine. Untaket er, som du poengterer, at jeg en kveld sitter drita på dol. Man (

Men..atte.. jeg har det bra om dagen da. :-)

"Men..atte.. jeg har det bra om dagen da. :-)"

Jeg forstår det - og det er deg vel undt Jane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldre? Er ikke du 17 år da? Trodde du snakka om bestemora di i overskrifta jeg...! :o) Du er pur ung, jente! Slapp av, følelser kan du få på kommando, men plutselig en dag ser du ham og kjenner det helt ned i tærne! Om du er 17 eller 70 spiller ingen rolle. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Forelskelse har mer med sinnstilstand/overskudd/energi å gjøre enn med alder.

Alder er ingen hindring! Men hvis du er syk og har dårlig helse skal det mer til før du reagerer.

Men hvis du i en slik tilstand først BLIR forelsket så kan det gjøre mye for å få deg frisk.

Jeg håper! Har vært hanglete i mange år. SAVNER å være forelsket.

Kanskje det er slik at du ikke så lett blir forelsket hvis du ikke er helt på parti med deg selv og kroppen. Kan noen like meg da? Og da er antenne ikke mottagelig. Det tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke jeg kunne forelske meg mer siden det er mange år siden sist.

Nå sitter jeg her i en alder av 40 og holder på å eksplodere av forelskelsesbobler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...