Gå til innhold

Å være telesex-vertinne..


Champagne

Anbefalte innlegg

Er det utroskap? Venninnen min mener at det kunne vært en grei måte å tjene penger på.

Jeg synes det nærmer seg utroskap, og snakke sex med andre menn. Men jeg er ikke helt sikker..

Hun er gift, og vurderer sterkt å begynne i det skjulte. Jeg er foreløpig svært avventende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, utroskap er det vel ikke, dersom det er en jobb som hun får betalt for.

Men det er heller ikke helt stuerent å ta en slik jobb bak ryggen på ektefellen.

Synes i alle fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som var det. Ei flott,modig og selvstendig dame. Med et frodig sexliv. Åpenhjerta osv. Men hun følte hun ble avstumpet.Og sluttet, selv om det ble litt penger av det.Hun ramsa opp flere negative sider ved det.

Nå er vi alle forskjellige da.

Jeg ser ikke på det som utroskap.

Men sambo ville aldri i verden godtatt det.

Om dere takler det, og synes det er greit å stønne litt i telefonen, så er det vel bare å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest språkforsker

Så lenge partneren vet om det og er enig er det ikke utroskap, men jeg hadde aldri klart å forestille meg på den måten.

"Forestille" er feil i denne sammenheng, det heter "FORSTILLE".

Man ser folk gjør denne feilen ofte, så du er ikke alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Forestille" er feil i denne sammenheng, det heter "FORSTILLE".

Man ser folk gjør denne feilen ofte, så du er ikke alene.

Det visste jeg ikke.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest språkforsker

Ikke jeg heller. Pirkete, spør du meg... :-)

Jøss...pirkete??

Setningen får jo to helt forskjellige meninger, hvis man blander verbene "forestille" og "forstille".

Syns du f eks at "å gjøre seg til" betyr det samme som å "forestille" seg noe? Når du påstår at jeg er pirkete, så mener du tydeligvis at begge disse kan brukes for å uttrykke det samme.... og det KAN du da ikke mene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...pirkete??

Setningen får jo to helt forskjellige meninger, hvis man blander verbene "forestille" og "forstille".

Syns du f eks at "å gjøre seg til" betyr det samme som å "forestille" seg noe? Når du påstår at jeg er pirkete, så mener du tydeligvis at begge disse kan brukes for å uttrykke det samme.... og det KAN du da ikke mene?

Nå har heldigvis ikke jeg tenkt å bli norsklærer.

Jeg forsto utmerket godt hva Amiga mente, og det holder for meg... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...