bibbi1365380367 Skrevet 24. august 2002 Skrevet 24. august 2002 Jeg har nettopp fått vite at jeg har en cycte i kneet og at hvis jeg ønsker kan jeg få den fjernet.Vet noen av doktoronlines lesere hvordan dette foregår, og om det i det hele tatt er nødvendig? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Heisan! Kan dessvere ikke svare på spørsmålet ditt men jeg bare lurte på hvordan du fant ut at du hadde cyste?Har du kul evt hvor?Smerter?osv.Håper du kan skrive hvordan det er.Jeg har problemer med kneet mitt og vært på mr men det tar jo en ukes tid før jeg får svar! MVH H 0 Siter
bibbi1365380367 Skrevet 26. august 2002 Forfatter Skrevet 26. august 2002 Heisan! Kan dessvere ikke svare på spørsmålet ditt men jeg bare lurte på hvordan du fant ut at du hadde cyste?Har du kul evt hvor?Smerter?osv.Håper du kan skrive hvordan det er.Jeg har problemer med kneet mitt og vært på mr men det tar jo en ukes tid før jeg får svar! MVH H Hei. Merket at det var noe "I veien" når jeg skulle bøye kneet og begynte å få vondt. Fant etter hvert ut at det var en kul på innsiden av kneet og fikk det bekreftet med MR. bibbi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.