Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du er klar over at kent konserten er på søndag,om den er 27 oktober. Om vi da reiser fra Bodø til Oslo lørdag koster det oss 1700 kroner om jeg har funnet riktig pris da.

Oj fant akkurat på braathen 1300 kroner som du sa. Men avreise 25 og hjemreise 28. Hmmm har jeg råd tro? Kommer ann på hotellprisene det da:D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69147-lillelurven-om-osloturen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

21

• Solsikke

14

• kie

10

• SierDuDet

4

Mest aktive i denne tråden

Dere får kline til med ett lite treff da vet du Solsikke, bare sånn at jeg faktisk kan bevise for Lillelurven at jeg er mer mannfolk enn musikeren.

*sliter enda*

Det er jo derfor jeg vil være med til Oslo da:D Kent er noe jeg aldri har hørt om, så det så:D Skal få sambo til å laste ned musikken i kveld.

Du veit du av noen rimelige men gode hotell der nede da?

Det er jo derfor jeg vil være med til Oslo da:D Kent er noe jeg aldri har hørt om, så det så:D Skal få sambo til å laste ned musikken i kveld.

Du veit du av noen rimelige men gode hotell der nede da?

Tja.. jeg har jo prøvd ett og annet hotell oppigjennom årene :)

Jeg må si at Rica Victoria er jævla bra! Ekstremt digg frokost, store rom, og sier du at du kjenner meg får du kanskje rabat, men det hjelper deg selvsagt lite :)

Men fra alvor til spøk. De er bra, og de hadde i hvertfall tidligere noen jævla gode weekend tilbud!

Annonse

Dere får kline til med ett lite treff da vet du Solsikke, bare sånn at jeg faktisk kan bevise for Lillelurven at jeg er mer mannfolk enn musikeren.

*sliter enda*

Så ille er det ikke da! Tross alt, se på hvem du stiller opp mot. Du har jo utrulig mye mandig og macho ved deg! Jeg mener, du er jo både ...ehhh, jah.. Ihvertfall så ....hm, er du jo litt av en, eh... Ja det skal værra sikkert!;-)

Annonse

Så ille er det ikke da! Tross alt, se på hvem du stiller opp mot. Du har jo utrulig mye mandig og macho ved deg! Jeg mener, du er jo både ...ehhh, jah.. Ihvertfall så ....hm, er du jo litt av en, eh... Ja det skal værra sikkert!;-)

Takk.

Jeg ble helt satt ut av disse pene ordene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...