Gå til innhold

Småfluer foran trynet


Jane

Anbefalte innlegg

Åffer surrer det fullt av småfluer rundt og foran trynet mitt? Kan det ha noe med ånden min å gjøre, eller? Kanskje jeg bør ta en fishermans friends?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare nå eller til vanlig også?

Nei, jeg har aldri opplevd dette før, tilti. Jeg trodde bare det var planter som ble plaget med småfluer. *blåser vekk er par fluebeist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri opplevd dette før, tilti. Jeg trodde bare det var planter som ble plaget med småfluer. *blåser vekk er par fluebeist*

Plaget AV småfluer...ikke med...

herregud ass, huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaget AV småfluer...ikke med...

herregud ass, huff.

Det kan hende de er tiltrukket av lyset fra dataskjermen, spesielt om resten av rommet er litt dunkelt. Hvis ikke er det nok på tide å vaske seg eller droppe parfymen. hihi. Ev. spis hvitløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende de er tiltrukket av lyset fra dataskjermen, spesielt om resten av rommet er litt dunkelt. Hvis ikke er det nok på tide å vaske seg eller droppe parfymen. hihi. Ev. spis hvitløk.

Dusje sier De? Ja, kanskje det. Eller, det er jo egentlig litt sånn dunkelt her da.

*hiver innpå litt hvitløk for sikkerhetsskyld*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja ja...gni det inn.

*huff..hu derre kie ass*

Ja, altså...det skal være komma etter kie (tror jeg)...sånn: "huff, hu derre kie, ass." Eller kanskje det ikke skal være komma der?

Det er best at kommaene er på plass, ellers blir man jo ikke tatt seriøst her på dol. Men det er jo en fare for at det fort kan bli for _mange_ kommmaer også da, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså...det skal være komma etter kie (tror jeg)...sånn: "huff, hu derre kie, ass." Eller kanskje det ikke skal være komma der?

Det er best at kommaene er på plass, ellers blir man jo ikke tatt seriøst her på dol. Men det er jo en fare for at det fort kan bli for _mange_ kommmaer også da, kanskje.

Ja, mulig vi må få Melaisa til å gå over med rød penn her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har notert meg dem!

Men de plager meg bare når jeg pusser tennene eller vasker opp!

Og slik var det i thailand også!!

Mye man ikke skal forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...