Anki Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Beklager at jeg ikke fikk svart på din siste melding til meg. Har ikke fått vært så mye på nett før i dag fordi vi har trøblet her med ADSL. Endelig er det i orden her. Og så har vi hatt barnefri her fra i går formiddag da sønnen min ble med en klassekamerat og hans foreldre på hyttetur. Så han blir borte til i morra.. Vanskelig for mor det der gitt..har ikke vært borte fra han i mer enn 1 1/2 døgn i strekk fra før, og det her er tortur for meg..i hvert fall i dag på en lørdag som er så "familiedag". Men - går og gleder meg til han kommer hjem igjen Håper du har det fint Klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69176-solsikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Du er jo værre hønemor enn det jeg er:D Sønnen min var jo på Røst sammen med vennen sin i 8 hele dager, uten at jeg hadde nevneverdige problemer med det:D Savnet han selvsagt, men viste at han hadde svært godt av det. Og det har sikkert din sønn også. Han storkoser seg sikkert på hyttetur. Eldstemann fikk papirene for 4H i dag og der var det informasjon om ei samling de skal ha i september. Han var helt i hundre. Gledet seg kjempe masse, men tror han hadde litt lyst til å ha med en av oss. Så vi får se hva det blir til. Nå skal jeg komme meg i seng. Har vært en hektisk dag, men har fått gjort masse*s* Har t.o.m vært på lynjakt i kveld. Vi fikk det lynværet her. Noe som ikke er vanlig her nord. Det var skikkelig spektakulært og fantastisk å se på. Så på med en skrekkblandet fryd*s* Og det var så mye elektristet i luften at vi kjente det på kroppen. Men nå tusler jeg nok i seng:D Vi tastes, stor klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69176-solsikke/#findComment-328054 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Du er jo værre hønemor enn det jeg er:D Sønnen min var jo på Røst sammen med vennen sin i 8 hele dager, uten at jeg hadde nevneverdige problemer med det:D Savnet han selvsagt, men viste at han hadde svært godt av det. Og det har sikkert din sønn også. Han storkoser seg sikkert på hyttetur. Eldstemann fikk papirene for 4H i dag og der var det informasjon om ei samling de skal ha i september. Han var helt i hundre. Gledet seg kjempe masse, men tror han hadde litt lyst til å ha med en av oss. Så vi får se hva det blir til. Nå skal jeg komme meg i seng. Har vært en hektisk dag, men har fått gjort masse*s* Har t.o.m vært på lynjakt i kveld. Vi fikk det lynværet her. Noe som ikke er vanlig her nord. Det var skikkelig spektakulært og fantastisk å se på. Så på med en skrekkblandet fryd*s* Og det var så mye elektristet i luften at vi kjente det på kroppen. Men nå tusler jeg nok i seng:D Vi tastes, stor klem hehe - er jo bare fordi jeg ikke er vant til at han er borte fra meg da. Da jeg sa til mora mi på fredag at jeg gruet meg litt, spurte hun hvorfor jeg sa ja til det da. Da svarte jeg bare som sant er at det ville vært like ille om det var om et år, så da kunne vi jo like godt prøve med en gang så lenge han selv ville det. Jeg vil jo at han skal klare seg sammen med andre sånn som nå også, det er bare at det er så uvant foreløbig Og han har det garantert flott på hytteturen, det tviler jeg absolutt ikke på Gleder meg bare til å se han igjen i morra Natta da Snakkes en annen dag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/69176-solsikke/#findComment-328074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.