Gå til innhold

Palmelignende plante


tiliti

Anbefalte innlegg

Har jeg, som kan kuttes i to, for at en skal få det grønne lengre ned. Når en kutter den av kan en ta bort masse røtter også (den vokser seg ut av krukka).

Det jeg lurer på er om jeg bare kan kutte den rett av? For jeg har allerede tatt røttene, så jeg burde vel kvitte meg med toppen så snart som mulig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er den planten jeg tenker på, så kan du bruke toppen som avlegger også. Den planten jeg tenker på kan deles i mange deler. Settes i vann, så danner den røtter og vips en ny plante.

Mamman min har en del slike skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er den planten jeg tenker på, så kan du bruke toppen som avlegger også. Den planten jeg tenker på kan deles i mange deler. Settes i vann, så danner den røtter og vips en ny plante.

Mamman min har en del slike skjønner du.

http://home.powertech.no/tiliti/plante.jpg

Mens jeg tok bildet oppdaget jeg at vesla på 20 mnd har tatt sine første bilder på egenhånd med digitalkameraet. uten at vi har lagt merke til det. hihi.

Er bilder av en liten barnefot og en dukketåteflaske. Barnefoten er akkurat der den skulle være om hun holdt kameraet. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://home.powertech.no/tiliti/plante.jpg

Mens jeg tok bildet oppdaget jeg at vesla på 20 mnd har tatt sine første bilder på egenhånd med digitalkameraet. uten at vi har lagt merke til det. hihi.

Er bilder av en liten barnefot og en dukketåteflaske. Barnefoten er akkurat der den skulle være om hun holdt kameraet. hihi.

Ehh så ikke så mye av planten. Men den ser ut som den som mamma har ja. Ser den er svært tynn, så da er det vel ingen vits å ta vare på toppen.

Det der med bildetaking på egenhånd, har vi mange eksempler på ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh så ikke så mye av planten. Men den ser ut som den som mamma har ja. Ser den er svært tynn, så da er det vel ingen vits å ta vare på toppen.

Det der med bildetaking på egenhånd, har vi mange eksempler på ja:D

Nuh er den kuttet, ser litt stusslig ut :-) Toppen har jeg satt i vann, er morro å prøve, selv om den er litt stranglete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...