Gå til innhold

Faen, ikke nå igjen!!!!


Altman

Anbefalte innlegg

Eller avskaffe innbrudd ved å forby salg av brekkjern ?

Ja, det er sånn KRF og en del andre idioter holder på.

Vi burde sluppet napalm på hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ja, det er sånn KRF og en del andre idioter holder på.

Vi burde sluppet napalm på hele gjengen.

Det virker ikke på dem, sjølgodheten ligger som et skjold. Men nå kommer hakket verre; islamistene har inntatt KrF og hamrer på dører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ikke på dem, sjølgodheten ligger som et skjold. Men nå kommer hakket verre; islamistene har inntatt KrF og hamrer på dører.

De får nok svi før eller senere. Folk må trossalt til slutt ta til vett, selv om folks dumhet egentlig aldri ser ut til å overraske meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

De får nok svi før eller senere. Folk må trossalt til slutt ta til vett, selv om folks dumhet egentlig aldri ser ut til å overraske meg.

Nå er det ikke lenge før du må kjøpe bønnematte, ta av deg tøfla og skalle i bakken. I ramadan kan du ikke knulle, røyke, spise eller drikke mens sola er oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge før du må kjøpe bønnematte, ta av deg tøfla og skalle i bakken. I ramadan kan du ikke knulle, røyke, spise eller drikke mens sola er oppe.

Send hele gjengen til nordnorge på sommern og kryss fingra og håp på en fin sommer.

Da blir vi nok kvitt dem i og med at sola aldri går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Send hele gjengen til nordnorge på sommern og kryss fingra og håp på en fin sommer.

Da blir vi nok kvitt dem i og med at sola aldri går ned.

Det kan du si når de steiner deg for utroskap enda det var hun som ville pule ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desto større grunn til å slippe det på dem.

Napalmen blir ødelagt!! Jeg er ikke et øyeblikk i tvil om det... Det eneste som kan ta rotta på napalm er noe enda verre! See?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send hele gjengen til nordnorge på sommern og kryss fingra og håp på en fin sommer.

Da blir vi nok kvitt dem i og med at sola aldri går ned.

Nei takk, vi har det bra som vi har det uten disse muslingene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lang, stor og søkkvåt hundetunge og kald snute ?

hehe, nei det tør hun ikke mer..

Hun bare setter seg ved senga og stirrer på meg til jeg våkner. Man kan få angst av mindre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

hehe, nei det tør hun ikke mer..

Hun bare setter seg ved senga og stirrer på meg til jeg våkner. Man kan få angst av mindre:-)

Tålmodige disse dyra. Han siste vi hadde, sleika alle han traff. Innbruddstyver hadde blitt sleika i hjæl også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...