Gå til innhold

SDD


Gjest Kvinne fra Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor ble innlegget ditt fra i natt slettet?

Det skal jeg spørre webbis om, for jeg svarte veldig hyggelig tilbake, selv om jeg antydet at du køddet...

Men det er jo isåfall lov...

Jeg må jo uansett innrømme at det er noe merkelig at innlegget ble slettet, og min første tanke gikk på at webbis så hvem du var, og du kanskje ikke var en kvinne i fra Oslo..

Isåfall synes jeg at webbis bør svare, for han/hun var rimelig raskt ute med visklæret i natt og en eller annen grunn må det jo være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne fra Oslo

Hvorfor ble innlegget ditt fra i natt slettet?

Det skal jeg spørre webbis om, for jeg svarte veldig hyggelig tilbake, selv om jeg antydet at du køddet...

Men det er jo isåfall lov...

Jeg må jo uansett innrømme at det er noe merkelig at innlegget ble slettet, og min første tanke gikk på at webbis så hvem du var, og du kanskje ikke var en kvinne i fra Oslo..

Isåfall synes jeg at webbis bør svare, for han/hun var rimelig raskt ute med visklæret i natt og en eller annen grunn må det jo være.

Jeg lurte også på hvorfor det jeg skrev i går kveld ble slettet. Ble faktisk ganske snurt, for jeg er i aller høyeste grad fra Oslo. Seriøs er jeg også. De oppfattet det kanskje som en kontaktannonse? Ikke fikk jeg lest svaret ditt heller. Hva skrev du?

Og, jeg mente det jeg skrev i går kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte også på hvorfor det jeg skrev i går kveld ble slettet. Ble faktisk ganske snurt, for jeg er i aller høyeste grad fra Oslo. Seriøs er jeg også. De oppfattet det kanskje som en kontaktannonse? Ikke fikk jeg lest svaret ditt heller. Hva skrev du?

Og, jeg mente det jeg skrev i går kveld :)

Jeg husker ikke hva jeg skrev, for jeg var noe beruset! :)

Men jeg husker jeg skrev, og at jeg var ganske hyggelig selv om jeg i en spøkefull tone antydet at du var musikeren, altman eller conan som kødda, og selv om disse tre nickene selvagt var tatt ut av løse luften, så må jeg innrømme at mistanken ble desto større når innlegget 5 min etterpå var blitt slettet.

Nja.. det så ikke ut som noen kontaktannonse, så det kan ikke ha vært derfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne fra Oslo

Jeg husker ikke hva jeg skrev, for jeg var noe beruset! :)

Men jeg husker jeg skrev, og at jeg var ganske hyggelig selv om jeg i en spøkefull tone antydet at du var musikeren, altman eller conan som kødda, og selv om disse tre nickene selvagt var tatt ut av løse luften, så må jeg innrømme at mistanken ble desto større når innlegget 5 min etterpå var blitt slettet.

Nja.. det så ikke ut som noen kontaktannonse, så det kan ikke ha vært derfor..

Men det var menningen at det skulle være en kontaktannonse. For jeg VIL bli kjent med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var menningen at det skulle være en kontaktannonse. For jeg VIL bli kjent med deg.

Jeg husker jo for øvrig ikke helt hva du skrev, men jeg tror ikke webbis kan ha tolket det som en kontaktannonse, da det jo ikke ble skrevet så mye annet enn hvor ekstremt forelsket du er i meg, noe som alle kvinner og homser vil forstå! :)

Hva er nicket ditt til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvinne fra Oslo

Jeg husker jo for øvrig ikke helt hva du skrev, men jeg tror ikke webbis kan ha tolket det som en kontaktannonse, da det jo ikke ble skrevet så mye annet enn hvor ekstremt forelsket du er i meg, noe som alle kvinner og homser vil forstå! :)

Hva er nicket ditt til vanlig?

Jeg er ikke ekstremt forelsket i deg, jeg kjenner deg jo ikke. Men jeg har lyst til å bli kjent med deg.

Tror vi kunne hatt mye til felles.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne fra Oslo

Jeg husker jo for øvrig ikke helt hva du skrev, men jeg tror ikke webbis kan ha tolket det som en kontaktannonse, da det jo ikke ble skrevet så mye annet enn hvor ekstremt forelsket du er i meg, noe som alle kvinner og homser vil forstå! :)

Hva er nicket ditt til vanlig?

Jeg pleier stort sett ikke å skrive så mye her. Derfor har jeg ikke noe nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinne fra Oslo

Jeg var selvsagt ikke blodig alvorlig over her.

Men du, er du ikke litt gammel? 41?

Er det deg, musikeren? :)

Her er adressen min:

[email protected]

Rolig nå. Jeg er ikke mer enn 31 år gammel.

Jeg sender deg mail jeg. Med et bilde selvsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå. Jeg er ikke mer enn 31 år gammel.

Jeg sender deg mail jeg. Med et bilde selvsagt.

Oki, skal sjekke den senere, men nå skal jeg se film! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...