Gå til innhold

Fant ut at...


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

...drikking på tom mage er særdeles dumt. Får takke de som advarte meg på forhånd, men jeg fulgte nok ikke rådene. Føler meg ganske idiotisk nå.

Drakk kun to glass vin og litt Southern Comfort. Etter dette husker jeg faktisk bare delvis. Tror jeg lå på en benk, ute, ved et punkt. Jeg har et vagt minne om å ha ligget med hodet i fanget på noen, hvor på jeg plutselig spratt opp, løp på do og kastet opp. Særdeles tiltrekkende.

Og det med å kaste opp er en av de få tingene jeg husker helt klart, for det gjorde jeg minst syv-åtte ganger.

Håper i alle fall jeg har lært *ser strengt på seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

*ler ondskapsfullt*

Det var hvertfall ikke jeg som holdt opp håret ditt mens du kastet opp. :-)

Snakket akkurat på telefonen med personene som gjorde det. Det var ganske flaut. Urk, aldri drikke på tom mage igjen. Burde stå en advarsel på alkoholholdige drikkevarer om akkurat det fenomenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trekke på smilebåndet*

Jasså ja, Glimmer; Hva var det jeg sa??? (deilig å få brukt den setningen!)

Jeg skulle også nevne for deg at du selvsagt burde holde deg unna sprit, men jeg tenkte det var innlysende.. *blunker*

Du var altså helt usjarmerende full mao.! *flirer litt skadefro*

Ånei du lille venn, du har nok ikke lært ennå nei...

Du kommer til å gjøre samme brøler ca 14 ganger til på tom mage og ca 70 ganger mett og god men med enda mere alkohol innabords..

Vi lærer litt sent når det gjelder alkohol..... :-)

Kos deg i dag da, snuppa *råflirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

*trekke på smilebåndet*

Jasså ja, Glimmer; Hva var det jeg sa??? (deilig å få brukt den setningen!)

Jeg skulle også nevne for deg at du selvsagt burde holde deg unna sprit, men jeg tenkte det var innlysende.. *blunker*

Du var altså helt usjarmerende full mao.! *flirer litt skadefro*

Ånei du lille venn, du har nok ikke lært ennå nei...

Du kommer til å gjøre samme brøler ca 14 ganger til på tom mage og ca 70 ganger mett og god men med enda mere alkohol innabords..

Vi lærer litt sent når det gjelder alkohol..... :-)

Kos deg i dag da, snuppa *råflirer*

*ler* Så medfølende vi var da.

Er ikke så ung og dum at jeg tror jeg aldri skal bli så full igjen. Men å drikke på tom mage, det er jeg ganske sikker på at jeg ikke vil gjøre igjen. Kvalmen er bare totalt overveldende i dag og jeg har smerter i hodet som ville ha kvalifisert til avlivning hos en veterinær.

Gjorde selvfølgelig dette kun for at du skulle få gleden av å skrive "hva var det jeg sa" *nikker overbevisende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Så medfølende vi var da.

Er ikke så ung og dum at jeg tror jeg aldri skal bli så full igjen. Men å drikke på tom mage, det er jeg ganske sikker på at jeg ikke vil gjøre igjen. Kvalmen er bare totalt overveldende i dag og jeg har smerter i hodet som ville ha kvalifisert til avlivning hos en veterinær.

Gjorde selvfølgelig dette kun for at du skulle få gleden av å skrive "hva var det jeg sa" *nikker overbevisende*

*nikker og takker for at jeg fikk den gleden av å si "I told you so"..*

Utover det så ønsker jeg på dine vegne at denne dagen passerer stille og fort:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...