Gå til innhold

Det er herlig å være mann, dere ....


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    14

  • tigertrollet

    7

  • rufsetufsa

    5

  • Streken

    4

Mest aktive i denne tråden

Mulig du har rett, problemene må liksom modnes litt...

Men når de er overmodne er det for sent å høste.. ;)

Derfor er skilsmissestatistikken så høy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa da ikke at det var en _god_ løsning. Men det er jo en løsning - om enn ikke så god? ;-)

hehe

Ja, hvis du liker å leve i nuet og drite i det som skjer etterpå..... jepp -da har du løsningen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Ja, hvis du liker å leve i nuet og drite i det som skjer etterpå..... jepp -da har du løsningen;)

Jeg lever nok altfor lite i nuet og driter alt for lite i det som _kan_ skje! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men når de er overmodne er det for sent å høste.. ;)

Derfor er skilsmissestatistikken så høy..

Mulig du har rett, mange menn har nok lett for å hoppe bukk over problemer, og er eksperter på å vri seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lever nok altfor lite i nuet og driter alt for lite i det som _kan_ skje! ;-)

Jeg lever selvsagt kun i nuet, er løsningsorientert og ikke problemfokusert.

Skulle bare mangle egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du har rett, mange menn har nok lett for å hoppe bukk over problemer, og er eksperter på å vri seg unna.

Ja..

Og med kombinasjonen problemfokuserer og problemfornekter er det ikke rart det blir vanskelig med kommunikasjon i et forhold :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja..

Og med kombinasjonen problemfokuserer og problemfornekter er det ikke rart det blir vanskelig med kommunikasjon i et forhold :-)

Aldri regnet kommunikasjon som enkelt, du har nok rett der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever selvsagt kun i nuet, er løsningsorientert og ikke problemfokusert.

Skulle bare mangle egentlig.

Løsningsorientert er jeg også.. og lar meg lett irritere over de som er problemorienterte!

Men det var det med å leve i nuet og nyte de hverdagslige små tinga.. det er det jeg holder på å lære meg nå!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er penere å se på og vi vet det. Vi har ikke et behov for å si "fy faen det klør ...". vi kan gjøre flere ting på en gang, vi er mer kreative, vi kan gråte om vi føler for det, vi kan nyte sex som varer over lengere tid, vi kan ha flere orgasmer etter hverandre...

Orker ikke komme opp med mer nå :)

....flere orgasmer etterhvertandre:

Det var under skapelsen....Gud spurte Adam og Eva...."hvem av dere vil stå når dere pisser?"

"Jeg vil, jeg vil!!!!" , ropte Adam

"Okay, den er grei Adam, du kan stå når du pisser, og du Eva, du kan få multiorgasmene!!!"

.....svarte Gud!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningsorientert er jeg også.. og lar meg lett irritere over de som er problemorienterte!

Men det var det med å leve i nuet og nyte de hverdagslige små tinga.. det er det jeg holder på å lære meg nå!

:-)

Det kan jeg!

Jeg er _seriøst_ nede på plulle-blomster-i-skogen-nivået:-)

Etter en omveltning i livet (helseproblemer) har jeg virkelig lært meg å sette pris på alle de små tingene. Og det er utrolig hvor spennende hverdagen kan være hvis man er på blomster-nivået.

For eksempel: Etter at jeg kunne gå på kino igjen har jeg vært omtrent én gang i uka (denne uka blir det tre..)!

Egentlig bryr vi oss/ lar oss distrahere og irritere av mange små bageteller.

Høres kanskje patetisk ut, men det er virkelig sant at vi glemmer hva som er viktig i livet:-)

Den erfaringen har mange som har fått som har fått livet sitt snudd på hode av en eller annen årsak.

Jeg håper jeg klarer å fortsette å leve i nuet for det er virkelig bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

....flere orgasmer etterhvertandre:

Det var under skapelsen....Gud spurte Adam og Eva...."hvem av dere vil stå når dere pisser?"

"Jeg vil, jeg vil!!!!" , ropte Adam

"Okay, den er grei Adam, du kan stå når du pisser, og du Eva, du kan få multiorgasmene!!!"

.....svarte Gud!

;-)

Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rufsetufsa og tigertrollet

Aldri regnet kommunikasjon som enkelt, du har nok rett der også.

Tiger er kvinne, og har derfor alltid rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Tiger er kvinne, og har derfor alltid rett...

Det må i tilfelle dokumenteres :-) Å la dere ha rett er kanskje best, man vet aldri hva konsekvensen kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i tilfelle dokumenteres :-) Å la dere ha rett er kanskje best, man vet aldri hva konsekvensen kan bli.

Hvordan vil du ha det dokumentert, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...