Gå til innhold

Gratis tur til Paris


mum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke selve Paris, akkurat

Ja. De er ikke til Paris, men til en forstad langt utenfor.. Så det blir mye reising med kollektivtransport..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De er ikke til Paris, men til en forstad langt utenfor.. Så det blir mye reising med kollektivtransport..

Har du vært der allerede (la Queue-en-Brie). I såfall hvordan reiste du inn til Paris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke selve Paris, akkurat

Har du vært der allerede (la Queue-en-Brie). I såfall hvordan reiste du inn til Paris?

Nei, men noen jeg kjenner har dratt.

Noe av det viktige på storbyturer / shoppingturer er å kunne gå hjem på hotellet om ettermiddagen og sette fra seg det en har kjøpt, og stelle seg før en går ut for å spise / more seg. Det var umulig her, enten måtte man bli igjen i byen (med alle posene og uten å dusje / skifte, eller så måtte man gå ut og spise på en hamburgersjappe ved hotellet (det fantes ikke så mye spennende der).

Det er såpass dyrt å reise uansett (selv om fly og hotell er betalt), med alt man bruker penger på, samt at man bruker tid, så jeg ville heller kjøpt en rimelig storbytur med et av de vanlige reiseselskapene, og fått mer utbytte av turen.

Jeg vet ikke hvordan de reiste inn og ut til Pris, bare at det var dyrt og tungvint og langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke vært på denne gratisturen, men man må vel ikke bo på dette hotellet utenfor byen? Det finnes jo masse billige hoteller i sentrum av Paris. Jeg har et jeg bruker som er nytt og fint, litt små rom, men kun for 300 fr. om døgnet. Det fant vi ved bare på rusle rundt på Place de la Bastille.

Men husk at det er ikke reisen og oppholdet som koster i Paris, men shoppingen og restaurantbesøkene. For ikke å snakke om nattklubber som koster skjorta.

God tur til Paris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...