Gå til innhold

Surmelkslukt i skjeden.

Anbefalte innlegg

Hel1e1365380367
Skrevet

Jeg var nylig et par uker i Bulgaria, og fikk da diarè og oppkast, sannsynligvis i forbindelse med bedervet mat. Fikk noen tabletter mot oppkast og diare på apoteket, og merket dagen etterpå at sekretet i skjeden luktet sterkt surmelk. Nå, noen dager etter jeg sluttet å ta pillene, har lukten har avtatt litt, men surmelkslukten er fortsatt godt merkbart. Kan dette skyldes tablettene, bakterieinfeksjon, eller noe helt annet? Må jeg til lege, eller går det over av seg selv. På forhånd tusen takk:)

Skrevet

Kanskje du har fått noen tabletter med melkesyrebakterier for å stabilisere tarmen?

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin
Skrevet

Jeg er dessverre usikker på årsaken til endringen i lukten av skjedesekretet og foreslår at du oppsøker lege din dersom du ønsker en vurdering av dette.

Muligens har virkestoffet i middelet du fikk påvirket lukten direkte eller ved å påvirke bakteriefloraen i skjeden.

Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...