Hel1e1365380367 Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Jeg var nylig et par uker i Bulgaria, og fikk da diarè og oppkast, sannsynligvis i forbindelse med bedervet mat. Fikk noen tabletter mot oppkast og diare på apoteket, og merket dagen etterpå at sekretet i skjeden luktet sterkt surmelk. Nå, noen dager etter jeg sluttet å ta pillene, har lukten har avtatt litt, men surmelkslukten er fortsatt godt merkbart. Kan dette skyldes tablettene, bakterieinfeksjon, eller noe helt annet? Må jeg til lege, eller går det over av seg selv. På forhånd tusen takk:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Kanskje du har fått noen tabletter med melkesyrebakterier for å stabilisere tarmen? 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Jeg er dessverre usikker på årsaken til endringen i lukten av skjedesekretet og foreslår at du oppsøker lege din dersom du ønsker en vurdering av dette. Muligens har virkestoffet i middelet du fikk påvirket lukten direkte eller ved å påvirke bakteriefloraen i skjeden. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.