Gå til innhold

Det går ikke


ikke noen

Anbefalte innlegg

Det går ikke, jeg får ikke til. Legen forsvant, ingen vet når -eller om - han kommer tilbake. Han sa til meg at det var inntaksstopp, men han skulle følge meg opp ukentlig. Tablettene han satte meg på (Zoloft) har jeg spist i 7 dager. Men de dreper all apetitt; gjør meg kvalm og uvel. Jeg har ikke orket mat på - det er vel 3. dagen, nå.

Jeg orker ikke ha det slik. Jeg kunne klart kvalmen om legen var der, men han blir enda en som er blitt borte. Jeg skrev om det 12.7., men halve innlegget ble borte.

Jeg vet ikke egentlig hvorfor jeg skrev dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nils Havard Dahl

Du har kommet dit hvor kvalmen bruker å avta. Derfor er det viktig at du fortsetter nå.

Det virket i ditt forrige innlegg som om du nå var kommet til en meget ansvarsfull lege. Han vil sikkert ordne så du får en annen lege.

Kan du ringe og spørre hvordan det går?

Vennlig hilsen psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kommet dit hvor kvalmen bruker å avta. Derfor er det viktig at du fortsetter nå.

Det virket i ditt forrige innlegg som om du nå var kommet til en meget ansvarsfull lege. Han vil sikkert ordne så du får en annen lege.

Kan du ringe og spørre hvordan det går?

Vennlig hilsen psykiater

Legen ringte meg (han ringte MEG!!!) for 10 minutter siden og ga meg ny time imorgen. Han skal komme på det gamle kontoret etter han er ferdig på den mye jobben.

Jeg trodde ikke at det fantes mennesker som ville gjøre noe slikt for meg.

Og tusen takk for at du svarte, også. Det hadde jeg heller ikke trodd.

PS: Jeg har spist tabletten min idag og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinnsoldat

Legen ringte meg (han ringte MEG!!!) for 10 minutter siden og ga meg ny time imorgen. Han skal komme på det gamle kontoret etter han er ferdig på den mye jobben.

Jeg trodde ikke at det fantes mennesker som ville gjøre noe slikt for meg.

Og tusen takk for at du svarte, også. Det hadde jeg heller ikke trodd.

PS: Jeg har spist tabletten min idag og.

Leste om dine problemer med kvalme og manglende matlyst.

Dette var noe jeg også opplevde den første tiden med Zoloft.

Jeg hadde i tillegg skjelvinger,dårlig mage og en rar svimlende følelse i hodet i perioder. Alt dette var ting som forsvant etter noen uker, og pr. i dag fungerer Zoloften veldig bra. Det sies at en helst bør bruke denne medisinen i min. 3 mnd. for å få den beste effekten. Min erfaring er at dette stemmer.

Men husk, uansett, så kan det være dager som ikke er så bra. Ting Tar Tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...