Gå til innhold

Dette irriterer meg litt...


Lionn

Anbefalte innlegg

...par som krangler på fest. Ser de ikke at de ødelegger hele festen med barnefaktene sine?

Jeg pælmer dem på hodet ut om det skjer i mitt hus.

På fest skal man rocke løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig!

Men det er visst slik med mange par at de trenger litt innabords, og tilskuere(gjerne for å danne lag) når dritten skal på bordet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Men det er visst slik med mange par at de trenger litt innabords, og tilskuere(gjerne for å danne lag) når dritten skal på bordet.....

Egoistisk og patetisk i så måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt pinlig, og patetisk.

Det er nok uansett stort sett damene som starter kranglingen. Typisk kjerringer, det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er selvsagt pinlig, og patetisk.

Det er nok uansett stort sett damene som starter kranglingen. Typisk kjerringer, det der.

*nikke samtykkende*

og så får vi gutta skylda fordi vi tar til motmæle!

Hva f... skal en stakkar gjøre.. ikke går det an å leve uten disse kvinnfolka - og slett ikke med dem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt pinlig, og patetisk.

Det er nok uansett stort sett damene som starter kranglingen. Typisk kjerringer, det der.

Selvsagt er det som regel kjerringene. Men det hender at en og annen sjalu ektemann også setter i gang en patetisk, festdrepende krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det som regel kjerringene. Men det hender at en og annen sjalu ektemann også setter i gang en patetisk, festdrepende krangel.

Uansett: Sleng dem ut.

Det er fortjent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt pinlig, og patetisk.

Det er nok uansett stort sett damene som starter kranglingen. Typisk kjerringer, det der.

Næh!

Pisspreik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt slenger jeg dem ut. Jeg vil ikke ha slike fjerne fakter på mine fester.

Det er det jeg sier. Du er fornuftigheten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker velger partner kun etter hvordan de fungerer på tomannshånd, og glemmer at det er en fordel om de kan gå utenfor dørene sammen, også.

Dermed blir det sjalusi, mugging, kjefting og misforståelser.

Det beste er selvsagt å holde seg hver for seg på fest, og kose seg med oppsummering av kvelden når man kommer hjem! Dermed varer moroa lenger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen mennesker velger partner kun etter hvordan de fungerer på tomannshånd, og glemmer at det er en fordel om de kan gå utenfor dørene sammen, også.

Dermed blir det sjalusi, mugging, kjefting og misforståelser.

Det beste er selvsagt å holde seg hver for seg på fest, og kose seg med oppsummering av kvelden når man kommer hjem! Dermed varer moroa lenger også.

Om man bare passer sammen på tomannshånd, så passer man muligens ikke så godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...