Gå til innhold

Det er herlig å være mann, dere .... del II


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Ingen avbryter en luguber historie fordi jeg kommer inn i rommet. Jeg kan gå med bar overkropp på en varm dag. Jeg trenger ikke vaske ned kåken fordi rørleggeren kommer for fikse noe. Jeg føler ikke noe behov for å hindre en venn fra å få seg et nummer. Bilmekanikeren forteller meg sannheten, og hvis ikke, kliner jeg te'n. Jeg gir faen i om noen ikke legger merke til at jeg har klippet håret. Jeg kan sitte å nyte en hel fotballkamp i stillhet sammen med en kompis, uten å tenke på at han må være sint for et eller annet. Verden er mitt urinal. Jeg misforstår ikke uskyldige meldinger fra min elskede. Varm voks, skarpe kniver og hardhendte fyrer i hvit frakk kommer aldri i nærheten av mine edlere deler. Jeg er alltid i humør til en kjapp en. Jeg kan beundre Courtney Cox uten å måtte sultefore meg selv for ligne mest mulig. Jeg føler aldri et behov for å kjøre videre til neste bensinstasjon fordi denne er blass. Jeg kan 20 ulike metoder for a åpne en øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, vi har skjønt at du prøver å overbevise deg selv om at det er bra å være mann.

Hvor mange ganger må jeg be deg tie, slave??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig du prøver å tegne et bilde av hvor trist det er å være mann, og det må jeg selvsagt si meg helt enig med deg i.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jada, vi har skjønt at du prøver å overbevise deg selv om at det er bra å være mann.

Hvor mange ganger må jeg be deg tie, slave??!!

Det er mangel på lydige slaver for tida :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg tror egentlig du prøver å tegne et bilde av hvor trist det er å være mann, og det må jeg selvsagt si meg helt enig med deg i.

:)

Trist, er det det det er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Har sannelig merket det. Du spør jo ikke om lov før du skriver lengre... ;-)

Helt ubrukelig slave, spør du meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...