Gå til innhold

Upc/chello-Oslo


Gjest surfing-girl

Anbefalte innlegg

Gjest surfing-girl

Har chello abb.og vært kjempefornøyd med det ,helt til nå siste uka.

Nå har det været nede _hver_dag,og hele dagen hele uken,fra ca 0800-1700.Har sendte en klagemail,men ikke fått svar.

Noen som har opplevd det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare problemer med UPC, ikke vent svar med det første. De har ikke hørt ordet kundeservice..

Få deg Telenor ADSL; det er litt dyrere, men du kan stole på dem og du får alltid svar når du spør.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt UPC i snart to år, og er meget fornøyd.

Tror jeg til nå har hatt totalt 2-3 dager med problemer.

Men jeg bor ikke i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare problemer med UPC, ikke vent svar med det første. De har ikke hørt ordet kundeservice..

Få deg Telenor ADSL; det er litt dyrere, men du kan stole på dem og du får alltid svar når du spør.

:)

Jeg er ikke enig, og har bare hatt positive erfaringer med deres kundeservice, og har brukt det gang på gang.

Når det gjelder Telenor så mener jeg at dette er noe man ikke bør benytte seg av, av prinsipp.

Pengegriske idioter som tror de kan ha monopol på teletjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig, og har bare hatt positive erfaringer med deres kundeservice, og har brukt det gang på gang.

Når det gjelder Telenor så mener jeg at dette er noe man ikke bør benytte seg av, av prinsipp.

Pengegriske idioter som tror de kan ha monopol på teletjenester.

Da er det en helt annen historie for de som bor i Oslo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det en helt annen historie for de som bor i Oslo..

Ja, det er godt mulig.

Men her i Asker har jeg ikke hatt noen problemer med det.

Uansett.. Telenor bør man boikotte når det gjelder alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er godt mulig.

Men her i Asker har jeg ikke hatt noen problemer med det.

Uansett.. Telenor bør man boikotte når det gjelder alt.

Jeg holder meg til Telenor, etter skuffelser med både NetCom og UPC.. Ikke noen av de er like stødige som Telenor, og kundeservice eksisterer jo ikke hos dem. Du har nok hatt litt flaks og litt uflaks, som jeg, bare motsatt kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg holder meg til Telenor, etter skuffelser med både NetCom og UPC.. Ikke noen av de er like stødige som Telenor, og kundeservice eksisterer jo ikke hos dem. Du har nok hatt litt flaks og litt uflaks, som jeg, bare motsatt kanskje :)

Jeg kan skrive under på at noen er ulykkesfugler, de er på feil sted til feil tid. Mens 99% har gode erfaringer får 1% alt trøbbelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at noen er ulykkesfugler, de er på feil sted til feil tid. Mens 99% har gode erfaringer får 1% alt trøbbelet.

Vi var i de 1% både når det gjaldt internett og kabel-tv hos UPC.

Hos Telenor er vi blant de 99%. Bra det finnes noe rettferdighet igjen i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vi var i de 1% både når det gjaldt internett og kabel-tv hos UPC.

Hos Telenor er vi blant de 99%. Bra det finnes noe rettferdighet igjen i verden :)

Jeg forstår de som føler seg oversett og forlatt. Selskapet ser på alle 330.000 abonnentene under ett, og om 100 abonnenter har problemer pr dag er det en liten andel. Men sett fra din kant hjelper det ikke en dritt om 329.900 andre har bra signaler, når du ikke har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår de som føler seg oversett og forlatt. Selskapet ser på alle 330.000 abonnentene under ett, og om 100 abonnenter har problemer pr dag er det en liten andel. Men sett fra din kant hjelper det ikke en dritt om 329.900 andre har bra signaler, når du ikke har det.

Nemlig.. Men det må være fler enn det som har problemer, forbrukerrådet er jo oversvømmet med klager på UPC. Men det er så lite de kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nemlig.. Men det må være fler enn det som har problemer, forbrukerrådet er jo oversvømmet med klager på UPC. Men det er så lite de kan gjøre!

Nei det er nok ikke så mye feil og problemer, men med 330.000 abonnenter så må det være noen misfornøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...