Gå til innhold

Mer sakskonkrete titler på innleggene!


Gjest ryddegutten

Anbefalte innlegg

Gjest ryddegutten

Det er en uting at folk ikke gir noen henvisninger til temaet når de lager en tråd her inne!

Nedover her ser vi i tur og orden:

"Dette irriterer meg litt"(Lionn), "Fant ut at"(glimmer), "for sikkerhets skyld"(knappologen) og "Faen, ikke nå igjen"(Altman)

Prøv å slutt med disse "åpne" titlene, da slipper folk å gå inn på noe som for de er totalt uinteressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dakar.. dårlig tid?

Tror jeg har lest alt i dag, men så kjeder jeg meg også.

Fine titler forresten, sporer til nysgjerrighet. Så sånt sett er de meget bra!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt. kunne DOL kanskje sette opp noe lignende jeg fikk tak i til forumet mitt.

Der holder du pila over innleggslinken og så dukker det opp en liten rute med de 250 første bokstavene i innlegget.

Vet ikke om det er mulig her, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nisjæri

Evt. kunne DOL kanskje sette opp noe lignende jeg fikk tak i til forumet mitt.

Der holder du pila over innleggslinken og så dukker det opp en liten rute med de 250 første bokstavene i innlegget.

Vet ikke om det er mulig her, men...

Hvor finner vi forumet ditt, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fullstendig enig med deg.

Vi skulle kanskje hatt et åpent forum 2, hvor helt dagligdagse innlegg ble postet, á la "Faen, ikke nå igjen". Slitsomt og unødvendig å "måtte" lese.. Men det er nå engang dol dette her. Selv om akkurat de innleggene ikke er en del av sjarmen, for min del, da..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ryddegutten

Lover å ikke skjerpe meg.

Greit det, man kan jo ikke forlange at slike tullete ting som folkeskikk, skal mestres av alle mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...