Gå til innhold

Overeagerer jeg?


Gjest lurer så fælt

Anbefalte innlegg

Gjest lurer så fælt

Har netopp truffet en mann han er kjempe grei og kjemien stemmer.

Men i helgen da jeg ble med han hjem for første gang og vi gikk til sengs,så hadde han store problemer med å få reisning.

Han påsto at det var sikkert for det han var litt nervøs,første gangen på 2 mnd han skulle ha sex osv.

Jeg slo meg til ro med det,men da vi kom hjem fra byn lørdagen og jeg gikk inn på soverommet hans etter en kjapp dusj så sa han at han var så trøtt o,og at han skulle opp om 6 timer,at det derfor var best å få litt søvn.Jeg syns sdet var kjempe rart,og følte meg veldig dum,føler at han ikke tenner på meg.

Prøvde og forklare det til han i dag da han kjørte meg hjem,han sa at han likte meg kjempe godt at han syns jeg var kjempe fin osv..

Men jeg sitter igjen med en merkelig følelse i kroppen,syns det hele var litt vondt.

Trodde at i start fasen og de første gangene så kunne vi ikke få nok av hverandre??

Isteden så oppførte han seg som om vi skulle ha vært gift i 50 år.

Noen som kan komme med noen synspunker her,hvordan hadde dere tolket det osv?Hadde dere sagt noe osv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Da han sa han ville sove var han antakelig dødsflau over ikke å få det til første gangen, og var redd det ville skje igjen.

Han sier han liker deg kjempegodt, synes du skal stole på det så lenge, og se hvordan det går med dere etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han har problemer med potensen av forskjellige grunner (kan godt være forbigående) kan dette være grunnen til at han forsøker å unngå sex.

Hvis du virkelig liker ham så gi ham litt tid, støtt opp om ham så mye som mulig. Ta det hele så sakte som mulig.

Snakk om det. Kan godt hende det gikk fryktelig inn på ham at han hadde problemer den første gangen. Det er bedre å hoppe i det enn å krype i det, så sett i gang.

En manns potens kan være like komplisert som en kvinnes psyke. (og det er ikke rent lite)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Hvis han har problemer med potensen av forskjellige grunner (kan godt være forbigående) kan dette være grunnen til at han forsøker å unngå sex.

Hvis du virkelig liker ham så gi ham litt tid, støtt opp om ham så mye som mulig. Ta det hele så sakte som mulig.

Snakk om det. Kan godt hende det gikk fryktelig inn på ham at han hadde problemer den første gangen. Det er bedre å hoppe i det enn å krype i det, så sett i gang.

En manns potens kan være like komplisert som en kvinnes psyke. (og det er ikke rent lite)

De har nettopp møtt hverandre.. tror ikke jeg ville satt så stor pris på å skulle "snakke om det" på et så tidlig tidspunkt, heller overse det og ikke lage noe stort ut av det...

Vi jenter er glade i å snakke om problemene våre, men det blir feil i denne sammenhengen.. synes jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nettopp møtt hverandre.. tror ikke jeg ville satt så stor pris på å skulle "snakke om det" på et så tidlig tidspunkt, heller overse det og ikke lage noe stort ut av det...

Vi jenter er glade i å snakke om problemene våre, men det blir feil i denne sammenhengen.. synes jeg da :-)

nja, jeg tenkte ikke på å snakke om DET, jeg var kanskje litt uklar. Snakk om å hoppe til køys. hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine million exer greide ikke å få den opp første gangen, eller den var oppe men ramla sammen, men da hadde vi egga hverandre rimelig opp over et par uker så der var det nok mest spenninga med endelig å få det unnagjort, men dagen etter og de resterende 3 årene hadde han ingen problemer med reisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han panikken litt over impotensen, og ikke har turd å slippe seg løs etter det? Eller kanskje han er en sånn fyr som ikke er særlig lidenskapelig? Typisk jenterte at du begynner å tro det er DEG som ikke er bra nok. Skjerp deg! Sånn var han, kanskje er han sånn. Er du skuffa, så dropp ham. Finn en som er sånn DU liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensuel

Eh... -jeg syns ikke du overreagerer....

Si til han at hvis han ikke kan fortelle deg hva problemet er, så kan du desverre ikke forholde deg til han lengre... -fordi du føler at han ikke er tiltrukket av deg. Det hadde ihvertfall jeg følt...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...