Gå til innhold

SierDuDet..


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Hehe, bare kødda med deg, da vet du :)

Jupp, send meg en mail du, om du husker adressen.. For jeg husker ikke din :)

Det var da godt, måtte bare forsikre meg om det;)

Jeg husker din, eller husker og husker, den mailen du sendte med bilde ligger der enda,så der har jeg da også mailadr.din:) Har tenkt på å sende deg en mail, men har liksom ikke "turt", i tilfelle du hadde syntest det var irriterende eller noe i den duren..:)

Men nå er det altså greit, så da kan du vente deg mail fra meg etterhvert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da godt, måtte bare forsikre meg om det;)

Jeg husker din, eller husker og husker, den mailen du sendte med bilde ligger der enda,så der har jeg da også mailadr.din:) Har tenkt på å sende deg en mail, men har liksom ikke "turt", i tilfelle du hadde syntest det var irriterende eller noe i den duren..:)

Men nå er det altså greit, så da kan du vente deg mail fra meg etterhvert!:)

Mail er da aldri irriterendes!

Eneste mail jeg får om dagen er trossalt sånn moromail fra kompiser, så det er alltid koselig med annen mail i ny og ne!

Dessuten er du ikke så anonym som alle de andre som sender, og det er postitivt :)

Ikke det at det er negativt å få anonyme mail, men jeg tror alltid at det er Altman eller Musikeren som kødder med meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Mail er da aldri irriterendes!

Eneste mail jeg får om dagen er trossalt sånn moromail fra kompiser, så det er alltid koselig med annen mail i ny og ne!

Dessuten er du ikke så anonym som alle de andre som sender, og det er postitivt :)

Ikke det at det er negativt å få anonyme mail, men jeg tror alltid at det er Altman eller Musikeren som kødder med meg! :)

Skjønner:) Syns selv anonyme folk sånn i denne sammenhengen er litt irriterende, du vet aldri hvor du har dem liksom. Og de anonyme som attpå til slenger dritt, de skulle, som du sier, hatt en kule;)

Nå legger jeg meg jeg!Sov godt og drøm søtt i natt da:)

*nattaklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner:) Syns selv anonyme folk sånn i denne sammenhengen er litt irriterende, du vet aldri hvor du har dem liksom. Og de anonyme som attpå til slenger dritt, de skulle, som du sier, hatt en kule;)

Nå legger jeg meg jeg!Sov godt og drøm søtt i natt da:)

*nattaklemmer*

Ja, anonyme som mailer er ikke akkurat noen jeg tør å åpne meg opp for, ei heller fortelle noe privat om meg selv, og da går vel egentlig noe av poenget med å maile hverandre, bort.

Men jeg venter på mail fra deg :)

Skal snart legge meg selv, men du får sove godt og drømme søtt :)

*Klemmer tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner det altså..får vel slenge over adressen neste gang jeg ber deg om noe sånt, så slipper du å lete deg igjennom bydelen min igjen, det kan jo bli litt slitsomt i lengden;)

Ja, filmen er utrolig bra-Edward Norton er forresten også en kjempeskuespiller, liker egentlig alle filmene han spiller i når jeg tenker etter!

Så forresten den The Believer filmen du nevnte i videobutikken idag, men har ikke sett den..har ikke hørt noe om den heller egentlig, men det ender vel opp med at jeg ser den og..Ser egentlig altfor mange filmer, men det er bare kos det!:)

Du er jo lett å finne, Tanya som låner truser... *gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du er jo lett å finne, Tanya som låner truser... *gliser*

Ja den gir vel en viss person meg aldri fred for..Tror forresten ikke at det bare er jeg som har lånt en truse før, så hvis man prøver å finne meg på grunnlag av det der, så kommer man nok ikke langt nei..:9

Men _du_ derimot er nok ikke vanskelig å finne, det er bare å lete etter slavedrivere det, og i og med at det ikke kryr av disse for tiden så er det vel ikke helt håpløst det!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja den gir vel en viss person meg aldri fred for..Tror forresten ikke at det bare er jeg som har lånt en truse før, så hvis man prøver å finne meg på grunnlag av det der, så kommer man nok ikke langt nei..:9

Men _du_ derimot er nok ikke vanskelig å finne, det er bare å lete etter slavedrivere det, og i og med at det ikke kryr av disse for tiden så er det vel ikke helt håpløst det!

;)

Jeg trenger forresten noen nye slaver. Ulv har erklært seg selv udugelig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg trenger forresten noen nye slaver. Ulv har erklært seg selv udugelig... :-)

Skal si ifra hvis jeg kommer over noen av bra kvalitet. Ikke no annenrangs på tufsemor nei!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si ifra hvis jeg kommer over noen av bra kvalitet. Ikke no annenrangs på tufsemor nei!;)

Det har du helt rett i. Alt som er så bra at du ikke klarer å lure det, send det inn i mitt harem... ;-)

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det har du helt rett i. Alt som er så bra at du ikke klarer å lure det, send det inn i mitt harem... ;-)

*gliser*

Vet ikke helt om jeg skjønte "alt som er så bra at du ikke klarer å lure det"-er da ingen lurer jeg da tufsa!:)

Men skal prøve så godt jeg kan og finne noe passende til ditt harem..hva nå enn det består av...*kremt*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen, er det ikke den kjære lille mobbern min!

Du måtte bare komme med en aldri så liten kommentar her og ja...men ventet egentlig ikke noe annet- har blitt vant til deg nå din bølle.

;)

Jeg gir opp. Det er jo for faen ikke morsomt å mobbe ei som har så lang lunte. Ta nå og avtal en date med fyren. Det er en lidelse å lese disse trådene deres! Null framdrift. Så. Husj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg gir opp. Det er jo for faen ikke morsomt å mobbe ei som har så lang lunte. Ta nå og avtal en date med fyren. Det er en lidelse å lese disse trådene deres! Null framdrift. Så. Husj!

Så du smugleser gjennom trådene våres du ja...tonie da..ingen som tvinger deg altså.

Men ikke gi meg helt opp da, jeg syns det er gøy å lese gjennom de halvfrekke, noe ynkelige kommentarene dine..

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du smugleser gjennom trådene våres du ja...tonie da..ingen som tvinger deg altså.

Men ikke gi meg helt opp da, jeg syns det er gøy å lese gjennom de halvfrekke, noe ynkelige kommentarene dine..

;)

Hm....:-) Halvfrekke... Ynkelige.. Du _er_ litt irritert, du! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...