Gå til innhold

Hvem er du i "venner for livet" ?


tiliti

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*LOL* Heeeelt feil!

"Du er Joey

En matmoms så sjarmerende at det meste går din vei. Snill på bunnen, men lett offer for spøker du ikke skjønner selv."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er Monica!

Snill og generøs, på mange måter den som holder venneflokken sammen. Derfor overser de at du er en kontrollfrik med dusinvis av fikse idéer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Du er Rachel!

Vakker og sjarmerende, men også en smule naiv og bortskjemt. Du lærer imidlertid av egne erfaringer, og takler at livet ikke alltid går som du hadde planlagt.

Tjaa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er Ross

Du har mye livserfaring og kunnskap, men sistnevnte kan nok oppleves som litt nerdete av noen. Ikke redd for å binde deg, men har en tendens til å rote det til likevel."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Phoebe er den kuleste og da er det klart kulest å bli henne....

Du er Phoebe!

Eksentrisk og litt sær, men en ualminnelig god venn som gjør omverdenen litt mer uforutsigbar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Henriette Lovise

Du er et morratryne uten like, du brenner grøten og du er hjelpesløs uten kalkulator når du skal hjelpe ungene med matteleksene. Men hva faen gjør det når du er så god i senga som du er.

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinterjenta

Jeg er visst Joey, jeg.... Tenker det stemmer ganske så bra... *knegg*

Åsså ble jeg Aidan i Sex og singelliv, og i Ally ble jeg Renee Radick.

Forvirrende, ikke sant? *ler og ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg er Henriette Lovise

Du er et morratryne uten like, du brenner grøten og du er hjelpesløs uten kalkulator når du skal hjelpe ungene med matteleksene. Men hva faen gjør det når du er så god i senga som du er.

Stå på.

*Flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinterjenta

Åsså ble jeg Aidan i Sex og singelliv, og i Ally ble jeg Renee Radick.

Forvirrende, ikke sant? *ler og ler*

Og mitt stil-ikon er Gwyneth Paltrow:

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Ler og ler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Chandler

Har alltid en kjapp kommentar på lur, men kan såre istedet for å underholde. Livredd for ekteskapet, men kommer over det hvis du må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du er Ross. Du har mye livserfaring og kunnskap, men sistnevnte kan nok oppleves som litt nerdete av noen. Ikke redd for å binde deg, men har en tendens til å rote det til likevel."

Nerdete?? Jeg??? Men rote til ja, det høres kjent ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...