Gå til innhold

Hva gjør jeg med medisinene??


Gjest *S*

Anbefalte innlegg

På grunn av at jeg var i en så utrolig heldig situasjon at jeg ble gravid før jeg fikk startet med medisinene for nytt forsøk sitter jeg her med masse medisiner som jeg ikke kommer til å bruke, spørsmålet er da om jeg kan levere dem tilbake til apoteket og få pengene igjen?? jeg hadde ihvertfall håpet på å få halvparten tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg var i samme situasjon som deg i fjor, mens jeg ventet på mensen for å starte spraying så skjedde der etlite under....... Jeg bare sendte medisinene tilbake til sykehusapoteket (Haugesund). Jeg hadde ikke fått hentet de på posten enda, så jeg bare ba posten om å returnere oppkravspakken. Men det må vel gå for det samme....hadde jeg hentet de regner jeg med at jeg hadde fått penger igjen! Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cemi på spraydag 8

Jeg håper virkelig at du får igjen,skulle vel tro det så lenge de er uåpnet osv ellers er det dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt igjen med en del rester etter våre to forsøk da jeg brukte litt mindre doser enn først antatt.

På spørsmål til legen min om hva vi kunne gjøre med overskuddsvarene, sa han at de alltids hadde pasienter som kunne trenge gratis medisiner.

Ved å returnere dem til sykehuset unngår en svartebørs og (eventuell) feilmedisinering!

Vi hørte til ved Røde Kors.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du får nok ikke pengene tilbake. Regner med at de blir destruert siden de ikke kan være 100 % garantert at medisinene har blitt oppbevart på riktig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...