Gå til innhold

Morpheus


jinninn

Anbefalte innlegg

Skulle laste ned Morpheus,og det gikk greit det,menjeg kommer ikke inn.

Får beskjed om at det programmet er for gammelt ,og at jeg må laste ned nyeste versjonen på musiccity.com.

Men det er Morpheus 2.0 jeg har,og det er det eneste jeg finner.Finnes det nyere versjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk denne istedet: http://www.kazaalite.com/

Men der får jag bare beskjed om at siden er nede nå....

Men nå har jeg funnet ut av Morpheus,men funker det sånn der at en må vite HVA jeg skal laste ned.?

Syns det var så greit med Napster jeg,søkte på en artist,så kom det opp en hel liste med sanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Men der får jag bare beskjed om at siden er nede nå....

Men nå har jeg funnet ut av Morpheus,men funker det sånn der at en må vite HVA jeg skal laste ned.?

Syns det var så greit med Napster jeg,søkte på en artist,så kom det opp en hel liste med sanger.

Du kan søke på artist på Morpheus også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan søke på artist på Morpheus også.

Ja,det så jeg nå,gikk nok litt fort frem i stad.

Ja ,da har jeg litt kveldsarbeide foran meg ser jeg*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...