Gå til innhold

Roting kontra sex


Gjest suckonmylollypop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnitaBk

For meg er det sex når snoppen putes inn. Ellers er det bare roting.

Så kjedelig sex-liv du har da. Sex er ikke for meg det at han har pikken inni meg. Vi kan ha sex ofte vi uten å ha samleie. Mye annet innen sex og vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man treffer en på fest og ikke har samleie, vil jeg si man roter... men hvis man er sammen med en og har f.eks. munnsex kaller jeg det sex... hmm... roting kan også innebære sex altså... blei forvirra sjøl jeg nå... hørtes så bra ut oppi huet mitt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man treffer en på fest og ikke har samleie, vil jeg si man roter... men hvis man er sammen med en og har f.eks. munnsex kaller jeg det sex... hmm... roting kan også innebære sex altså... blei forvirra sjøl jeg nå... hørtes så bra ut oppi huet mitt!! :)

Heisann, det var litt av en konklusjon!

De folkene man treffer på en fest, men ikke har samleie med, har man altså rotet med?

Traff ca 30 mennesker på en fest i helga, hadde ikke samleie med noen av de, men du mener altså at å hilse på noen, prate med noen, er roting? Du skriver jo det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann, det var litt av en konklusjon!

De folkene man treffer på en fest, men ikke har samleie med, har man altså rotet med?

Traff ca 30 mennesker på en fest i helga, hadde ikke samleie med noen av de, men du mener altså at å hilse på noen, prate med noen, er roting? Du skriver jo det...

hehehe... nei, var overhodet ikke det jeg mente...

leste innlegget mitt om igjen nå, og det ser ut til at jeg har glemt et par ord... Det jeg mener å si er selvfølgelig ikke at man roter med alle man møter på fest... Men, hvis man kliner, danser, fingrer, oralsex, osv med en type på fest, er det roting... skjer det samme med kjæresten, er det sex... :) egentlig teit forklaring, men det er sånn hodet mitt forstår det iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

For meg er det sex når snoppen putes inn. Ellers er det bare roting.

Synet på hva sex er varierer. For deg er det snoppen i skjeden som er sex, for andre er det kosing, kyssing, beføling rundt og nedentil, oral sex og mye annet folk hygger seg med og opplever spenning rundt.

For president Clinton var ikke sigar i skjeden til Monica sex. For de fleste andre er det nok det, ja.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wild-cat

Så kjedelig sex-liv du har da. Sex er ikke for meg det at han har pikken inni meg. Vi kan ha sex ofte vi uten å ha samleie. Mye annet innen sex og vet du.

Ja du har helt rett. Jeg har veldig kjedelig sex-liv. Godt for deg at du har det såpass bra da. Tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det sex når snoppen putes inn. Ellers er det bare roting.

Bare sex når snoppen puttes in???

Så lesbiske har aldri sex?

Og hvis en gutt befinner seg naken i ei seng med en annen person (eller bare med seg selv), og den andre "drar'n" til det går (eller han gjør det selv), så er ikke dette sex?

Hmmm... Da har vi forskjellige definisjoner av sex, gitt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg er svaret enkelt og greit. Hvis du roter med noen, vil det si å kline. Så har du gråsoner som hvis en finger eller hånd er inne i bilde. Sex blir det når du enten suger, slikker eller puler. Høres dette fornuftig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... nei, var overhodet ikke det jeg mente...

leste innlegget mitt om igjen nå, og det ser ut til at jeg har glemt et par ord... Det jeg mener å si er selvfølgelig ikke at man roter med alle man møter på fest... Men, hvis man kliner, danser, fingrer, oralsex, osv med en type på fest, er det roting... skjer det samme med kjæresten, er det sex... :) egentlig teit forklaring, men det er sånn hodet mitt forstår det iallefall :)

Hei Åsemor!

Du sier "Men, hvis man kliner, danser, fingrer, oralSEX, osv med en type på fest, er det roting" OralSEX er vel som ordet indikerer sex og ikke roting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fenriken

Hei Åsemor!

Du sier "Men, hvis man kliner, danser, fingrer, oralSEX, osv med en type på fest, er det roting" OralSEX er vel som ordet indikerer sex og ikke roting?

La nå denne Åsemor drive med sine komiske betraktninger, ikke begynn og korriger henne, da mister hun mye av denne ubevisste humoren som vi andre ler oss dønn fordervet av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roting er enkelt og greit kyssing, klemming og kosing.

Klåing på kjønnsorganer forbinder jeg ikke med roting, da 'går det for langt' Mitt syn, iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå denne Åsemor drive med sine komiske betraktninger, ikke begynn og korriger henne, da mister hun mye av denne ubevisste humoren som vi andre ler oss dønn fordervet av!

hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...