Gå til innhold

Færre tester på forumet


Gjest glimmer

Anbefalte innlegg

Gjest glimmer

Var det en sakskonkret tittel på innlegget? ;)

Jeg bare lurer på hva poenget med alle disse test linkene er? Det er muligens bare jeg som ikke ser det underholdende i å lese hva alle fikk som resultat på testen og i så fall beklager jeg.

Kanskje noen kan være så vennlig å forklare hvorfor det er så mange slike innlegg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Ren, skjær kjedsomhet....

Da foretrekker jeg heller innlegg av typen "hei, nå slapp jeg nettopp ut katten og skal snart gå i dusjen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foretrekker jeg heller innlegg av typen "hei, nå slapp jeg nettopp ut katten og skal snart gå i dusjen" ;)

Hehe, de innleggene hater jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Jeg lurer på hvorfor du i det hele tatt kikker på innleggene som omhandler diverse tester, om du ikke liker dem.

Masochist?

Ja, jeg har allerede en dårlig dag, så jeg kan godt lide litt mer ;)

Den egentlige grunnen er at jeg har en absurd trang til å trykke på alle innleggene, slik at den fiolette besøktlink fargen ikke blander seg med den blå link fargen. Helt sant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har allerede en dårlig dag, så jeg kan godt lide litt mer ;)

Den egentlige grunnen er at jeg har en absurd trang til å trykke på alle innleggene, slik at den fiolette besøktlink fargen ikke blander seg med den blå link fargen. Helt sant :P

Okke som tror jeg du har godt av å befinne deg i et helseforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg syns testene har vært helt greie, og så hopper jeg elegant over det jeg ikke liker eller som ikke fenger. Enkelt og greit. Terger ikke meg selv ved å lese ting som jeg egentlig ikke vil lese og gjør ikke ting jeg ikke vil gjøre. Hender faktisk at jeg ikke logger inn her i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...