Gå til innhold

Hvis du vant 4 mill.?


Eplekjekkas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ikke offentlig, men hadde ikke holdt det hemmelig heller.

Klin umulig å holde det hemmelig for omganskretsen når en kjøper ny bil og nytt hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Hadde ikke behøvd det. For min mor hadde vel hørt det fra noen og spurt meg om det.

Og da må man dele med hele familien og så sitter man ikke igjen med noe selv til slutt.

Ikke det at jeg har noe i mot å dele, for det hadde jeg gjort uansett.

Men vinner jeg noen gang så mye penger, så kommer jeg til å føle meg pliktet til å dele likt mellom mine foreldre og mine søsken og min svigerinne.

Men vi gjør vel det uansett :o)

Men jeg hadde ikke hatt i mot å vunnet så mange penger. Da hadde vi kunne betalt ned lånene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Kun til den nærmeste familien. Vel, venninnen min hadde fått vite det, hun er nemlig en racer på aksjer, så noen gode råd kunne jeg ha nytt godt av... :-)

Men som jeg akkurat har skrevet i en annen tråd, jeg vant en gang 70.500,- og den gangen fortalte jeg det til folk jeg kjenner. Med det resultatet at en av dem ikke gratulerte meg, men bare sa "jaja, sånn er det når man driter penger!"

Da hadde jeg vært sosialklient i et års tid og slitt for å få økonomien til å gå rundt, og den kommentaren såret meg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gått til avisa eller sladreblad, men det er vanskelig å holde sånt hemmelig. Dessuten begynner vel folk å lure om en bruker mye penger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke behøvd det. For min mor hadde vel hørt det fra noen og spurt meg om det.

Og da må man dele med hele familien og så sitter man ikke igjen med noe selv til slutt.

Ikke det at jeg har noe i mot å dele, for det hadde jeg gjort uansett.

Men vinner jeg noen gang så mye penger, så kommer jeg til å føle meg pliktet til å dele likt mellom mine foreldre og mine søsken og min svigerinne.

Men vi gjør vel det uansett :o)

Men jeg hadde ikke hatt i mot å vunnet så mange penger. Da hadde vi kunne betalt ned lånene våre.

Men hvis din mor hadde hørt det fra noen andre så må jo det bety at du allerede hadde gått ut og fortalt det til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

Men hvis din mor hadde hørt det fra noen andre så må jo det bety at du allerede hadde gått ut og fortalt det til noen?

Jeg hadde sikkert donert noe til dyrebeskyttelsen/røde kors/frelsesarmeen og da blir det jo offentlig. Så svaret er vel kanskje, vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...