Gå til innhold

Var det flere enn meg som reagerte negativt på . . .


Eplekjekkas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå så ikke jeg programmet i dag (eller var det i går), men har sett det tidligere. Jeg reagerer alltid når jeg ser høygravide røyker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse folkene var i utgangspunktet fattige. Jeg går ut i fra at de røykte før de vant i lotto. Og jeg lurer på hvorfor fattige folk røyker? Det er jo svindyrt! Er det derfor de er fattige kanskje?

Og jo jeg reagerer alltid når gravide røyker. Og når folk røyker mens de triller vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, veldig provoserende. Men hun vet sikkert ikke bedre, var nok ikke den første i køen da intelligens ble delt ut for å si det sånn:)

Det er annen ting som irriterer meg med sånne lottogevinster. Syns nesten bare at det enten er gamle mennesker eller stokk dumme mennesker som vinner, og bruker da selvfølgelig for det meste pengene opp i en fei på uviktige ting..

Trist å se penger bli sløst bort på den måten syns jeg. Men det finnes jo selvfølgelig mange unntak altså, skal ikke slå _alle_ lottomillionærer over en kam, men helt klart en stor del av de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så ikke programmet, men det er vel forlengst konstantert at det nå bare er subben som røyker?

Og så har du oss festrøykere - som er en slags semi-subb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig provoserende. Men hun vet sikkert ikke bedre, var nok ikke den første i køen da intelligens ble delt ut for å si det sånn:)

Det er annen ting som irriterer meg med sånne lottogevinster. Syns nesten bare at det enten er gamle mennesker eller stokk dumme mennesker som vinner, og bruker da selvfølgelig for det meste pengene opp i en fei på uviktige ting..

Trist å se penger bli sløst bort på den måten syns jeg. Men det finnes jo selvfølgelig mange unntak altså, skal ikke slå _alle_ lottomillionærer over en kam, men helt klart en stor del av de:)

Det er selvsagt ikke bare såkalt ressurssvake mennesker som vinner - men det er de du ser, av den enkle grunn at det er en spesiell gruppe mennesker som digger å stille opp på denslags reportasjer.

Folk med litt mer omløp sier høflig nei takk og holder nyheten utenfor mediene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det er selvsagt ikke bare såkalt ressurssvake mennesker som vinner - men det er de du ser, av den enkle grunn at det er en spesiell gruppe mennesker som digger å stille opp på denslags reportasjer.

Folk med litt mer omløp sier høflig nei takk og holder nyheten utenfor mediene.

Det er sant, det tenkte jeg ikke på! Men jeg sa ikke at alle lottomillionærer oppførte seg sånn heller da..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...