fjellrev Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Jeg har et problem som jeg ikke har fått et klart svar fra min fastlege. Når jeg er ute og går tur så oppstår ofte følgende. Hvis jeg sparker borti en stein slik at jeg kommer ut av balanse grier jeg ikke å ta meg i mot. Det virker som om hele balansesystemet faller ut. Jeg grier da ikke å ta meg imot. Noen ganger faller jeg andre ganger er jeg heldig å ikke faller. Det samme skjer hvis jeg sklir på en våt stein. Kan dette skyldes virus på balansesystem eller er det andre mer opplagte årsaker. Hvor kan man eventuelt finne mer informasjon om dette problemet. 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Jeg har dessverre ikke forslag til forklaring på hvorfor du ikke klarer å ta deg for. Muligens kan en spesialist i nevrologi ha synspunkter på fenomenet. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.