Gå til innhold

Til de som "elsker" å legge inn personlige meldinger


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

her i dette forum, LES HVA WEBMASTER HAR SAGT ANG. DETTE I "Eldre innlegg" :

Ang. personlige innlegg

Dette forum er et toppers sted for oss som strever med å få barn, men nå blir det for mange personlige innlegg her inne som passer bedre på meldinger. Da kan vi heller konsentrere oss om innlegg som angår flere.

- Bruk meldinger!

Webmaster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stryk den forrige personlige meldingen - det var en Upersonlig melding. Jeg gjentar: en U-personlig melding

DETTE, derimot - dette er en personlig melding.

This is not an excercise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil sikkert noen hevde at jeg ikke har noen "stemmerett" her inne, men jeg tar sjansen på å komme med en liiiten meningsytring endog....

Jeg har nok selv sendt personlige meldinger, uten at jeg pr.nå kan si jeg husker det. Åkke som. Jeg er enig i, at det blir litt vel mye av disse personlige meldingene. Klart det er toppers at man støtter hverandre, at man viser interesse, osv. Det trenger vi. Men det kan bli _for mye_, og da tror jeg at forumet kan virke ekskluderende....

Klabert, er ei til uttak/innsetting, så kan man jo etterlyse vedkommende. Og mange av innleggene inneholder selvsagt stoff av allmenn interesse. Men kan man ikke lage en mer inkluderende overskrift, da? (Skjønner at det ikke passer i alle tilfellene.)

Hadde jo vært greit å komme til et kompromiss når det gjelder dette, sant?

Håper ingen tar dette ille opp. Men jeg skal iallfall ha guts nok til å si at dette er skrevet og postet av ho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg klikker meg inn på alt av innlegg her uansett hva overskriften måtte være.

Det er ikke like lett å finne en passende overskrift til enhver tid og ALLE meldinger JEG har lest her inne har med barnløshet å gjøre...

Jeg fatter ikke at det går ann å henge seg så opp i dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke skrive en parantes (PM) i overskriften da?.....meldingen tar vel ikke noe mer plass om den ligger her eller på Meldinger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi blir visst aldri ferdige med denne debatten......?

Tydeligvis ikke... Fatter ikke at jeg gidder å kommentere det lenger... heretter kommer jeg til overse slike innlegg og fortsette som før ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil sikkert noen hevde at jeg ikke har noen "stemmerett" her inne, men jeg tar sjansen på å komme med en liiiten meningsytring endog....

Jeg har nok selv sendt personlige meldinger, uten at jeg pr.nå kan si jeg husker det. Åkke som. Jeg er enig i, at det blir litt vel mye av disse personlige meldingene. Klart det er toppers at man støtter hverandre, at man viser interesse, osv. Det trenger vi. Men det kan bli _for mye_, og da tror jeg at forumet kan virke ekskluderende....

Klabert, er ei til uttak/innsetting, så kan man jo etterlyse vedkommende. Og mange av innleggene inneholder selvsagt stoff av allmenn interesse. Men kan man ikke lage en mer inkluderende overskrift, da? (Skjønner at det ikke passer i alle tilfellene.)

Hadde jo vært greit å komme til et kompromiss når det gjelder dette, sant?

Håper ingen tar dette ille opp. Men jeg skal iallfall ha guts nok til å si at dette er skrevet og postet av ho....

Hvorfor skal det være et kompromiss da? Dette er en GRATIS-tjeneste, og det er faktisk webmaster som bestemmer strukturen på siten. Så hvorfor ikek bare hjøre som vedkommende be om?

Noen må være sjefen, og det er IKKE oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal det være et kompromiss da? Dette er en GRATIS-tjeneste, og det er faktisk webmaster som bestemmer strukturen på siten. Så hvorfor ikek bare hjøre som vedkommende be om?

Noen må være sjefen, og det er IKKE oss!

Hvorfor kompromiss? Nja, det er nå bare i min natur, det, -å være litt diplomat!;-)

Klart webber`n bestemmer, men mange her inne sender jo pers.meldinger åkke som, -til andres (ikke nødvendigvis undertegnedes) tydelige irritasjon! Og da prøvde jeg å komme med en "gylden middelvei"....

Men det er jo bare utrolig hvor aggressiv mange blir (ikke nødvendigvis du) i denne debatten!:-0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skolefrøken

Tydeligvis ikke... Fatter ikke at jeg gidder å kommentere det lenger... heretter kommer jeg til overse slike innlegg og fortsette som før ;-)

Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Det har du jo gjort hele tiden. Du er jo verst av alle her inne til å sende personlige meldinger.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bobla1365380358

Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Det har du jo gjort hele tiden. Du er jo verst av alle her inne til å sende personlige meldinger.

Mvh

jeg fatter egentlig ikke hva problemet er her...?

jeg hadde tenkt å droppe denne debatten, men dette blir for dumt....

noen personer velger å skrive PM til andre her fordi de bryr seg om de, og vil høre hvordan de har det....

hva er galt med det???

er det ulovlig å ha et varmt hjerte?

det er vel veldig få som går inn på PM for å sjekke at de har fått et PM...ihvertfall ikke jeg /c;

hvor mye plass tar det egentlig på denne listen?

hopp over pm'ene da...hvis det er så ille...

småirritert hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Med teskje

jeg fatter egentlig ikke hva problemet er her...?

jeg hadde tenkt å droppe denne debatten, men dette blir for dumt....

noen personer velger å skrive PM til andre her fordi de bryr seg om de, og vil høre hvordan de har det....

hva er galt med det???

er det ulovlig å ha et varmt hjerte?

det er vel veldig få som går inn på PM for å sjekke at de har fått et PM...ihvertfall ikke jeg /c;

hvor mye plass tar det egentlig på denne listen?

hopp over pm'ene da...hvis det er så ille...

småirritert hilsen fra

Da prøver vi igjen: Private meldinger gjør forum mindre tilgjengelig, ikke minst for nye brukere, og virker ekskluderende. Det er ikke så vanvittig kult å skrive inn når annet hvert innlegg er adressert fra en person til en annen. Det har det kommet signaler på flere ganger. Hva med å ta en smule hensyn og ikke være så vanvittig egoistiske? Tips: Både E-mail, SMS og chat fungerer strålende for en-til-en kommunikasjon.

Viser forøvrig til webmasters innlegg nå sist dette var oppe. Om dere ikke tar hensyn til andre, ta nå iallefall hensyn til de som driver forum, hvis vi ønsker at forum skal kunne fortsette i den form det er nå.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1289106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Da prøver vi igjen: Private meldinger gjør forum mindre tilgjengelig, ikke minst for nye brukere, og virker ekskluderende. Det er ikke så vanvittig kult å skrive inn når annet hvert innlegg er adressert fra en person til en annen. Det har det kommet signaler på flere ganger. Hva med å ta en smule hensyn og ikke være så vanvittig egoistiske? Tips: Både E-mail, SMS og chat fungerer strålende for en-til-en kommunikasjon.

Viser forøvrig til webmasters innlegg nå sist dette var oppe. Om dere ikke tar hensyn til andre, ta nå iallefall hensyn til de som driver forum, hvis vi ønsker at forum skal kunne fortsette i den form det er nå.

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1289106

Åssen chatter og skriver en personlige meldinger her da?

-Jeg har visst ikke satt meg godt nok inni dette her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Det har du jo gjort hele tiden. Du er jo verst av alle her inne til å sende personlige meldinger.

Mvh

har du en diplom å sende meg kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Det har du jo gjort hele tiden. Du er jo verst av alle her inne til å sende personlige meldinger.

Mvh

Den kommentaren var stygg og forresten ikke sann. :o|

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...