Gå til innhold

Et bitte lite tatoveringsspørsmål


MaikenK

Anbefalte innlegg

Okei, tror deg!

Håper ikke det går samme veien med mine brune Gucci-briller med bittelitt tonet glass.. De er litt lysere nederst, vet du. Herregud, de kostet jo 1700 kroner, må jo vare noen år.. men jeg har altså aldri vært så bevisstløs at jeg gikk på den spøken med rosa og lilla briller altså... :)

Jeg tror det er håp for deg Seline - bare ikke mist motet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei "venninne" av meg har en liten en på innsiden av håndleddet. (For å skjule at hun prøvde å kutte pulsåra si)Det var visst en smuuule vondt der ja :-)

Dumt eller ikke dumt , det kommer an på hva du skal ha der det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, synes ikke det - venninna mi har den samme tatoveringa på innsiden av håndleddet som jeg har bak øret. Vi er så fine begge to, atte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...