Gå til innhold

Junior har litt starttrøbbel


Groover

Anbefalte innlegg

Hei.Jeg er en gutt på 22. Det siste året har jeg hatt litt problemer med at junior avogtil ikke vil opp. Har også problemer med å holde den skikkelig stiv lengre enn 15min. Har aldri hatt det problemet før. Tenkte det sikkert skulle gå over av seg selv, men nå har det tross alt gått et helt år..Noen forslag til hva jeg kan gjøre?? Er ikke noe problem med partneren.Er både forelska og hun har også et bra utseende. Har heller ingen sykdomer og bruker ingen medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dette å skrive: "Er både forelska og hun har også et bra utseende. "

Hvis du var forelsket, men hun ikke var så pen, kunne det liksom vært årsaken til problemet ditt???

Typisk mannfolk... *grrrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette å skrive: "Er både forelska og hun har også et bra utseende. "

Hvis du var forelsket, men hun ikke var så pen, kunne det liksom vært årsaken til problemet ditt???

Typisk mannfolk... *grrrrr*

skulle nok vært dødsstraff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...å være mann, ja. Godt vi to er enige... :-)

Beklager, men vi er nok ikke helt enige der. :-) Finnes ikke noe bedre så lenge det finnes lettlurte damer! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men vi er nok ikke helt enige der. :-) Finnes ikke noe bedre så lenge det finnes lettlurte damer! *s*

Men så var hun så stygg at når du fikk henne med hjem, klarte du ikke få opp tissen.

Hvorfor faen tar dere med hjem ei dame dere ikke tenner på, det er poenget mitt!!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så var hun så stygg at når du fikk henne med hjem, klarte du ikke få opp tissen.

Hvorfor faen tar dere med hjem ei dame dere ikke tenner på, det er poenget mitt!!??

Man blir edru. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så var hun så stygg at når du fikk henne med hjem, klarte du ikke få opp tissen.

Hvorfor faen tar dere med hjem ei dame dere ikke tenner på, det er poenget mitt!!??

Drikke de fine, det er cluet. Få de med hjem... 2 minutter.. også "Jeg er ferdig, hva med deg?"

Også få klærne på henne, og ut av døra med en 100-lapp til taxi.

Ukomplisert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sensuel

Drikke de fine, det er cluet. Få de med hjem... 2 minutter.. også "Jeg er ferdig, hva med deg?"

Også få klærne på henne, og ut av døra med en 100-lapp til taxi.

Ukomplisert!

Dette var dårlig reklame for deg selv, streken!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var dårlig reklame for deg selv, streken!

:o)

Jepp.. har drevet med reklame noen år..

Jeg trøster meg med at de som kjenner meg skjønner ironien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. har drevet med reklame noen år..

Jeg trøster meg med at de som kjenner meg skjønner ironien...

Jeg kjenner deg ikke, derfor synes jeg du er et svin... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg ikke, derfor synes jeg du er et svin... :-)

enenste grunnen til at du føler deg "pillet på nesen" av hans utsagn er sikkert fordi du er den jenta han beskriver. hun som blir drukket fin, spandert en 2 minutter på for så å bli sendt hjem i taxi som koster 79 kroner, men blir gitt en 100 lapp, og når status gjøres opp, så føler du deg skikkelig liten og brukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enenste grunnen til at du føler deg "pillet på nesen" av hans utsagn er sikkert fordi du er den jenta han beskriver. hun som blir drukket fin, spandert en 2 minutter på for så å bli sendt hjem i taxi som koster 79 kroner, men blir gitt en 100 lapp, og når status gjøres opp, så føler du deg skikkelig liten og brukt...

Nei, da er jeg kjempefornøyd, fordi jeg har fått meg et ligg med en mann jeg har drukket fin, taxi hjem, og 21 kroner til overs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, da er jeg kjempefornøyd, fordi jeg har fått meg et ligg med en mann jeg har drukket fin, taxi hjem, og 21 kroner til overs.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner deg ikke, derfor synes jeg du er et svin... :-)

Oink! :-)

Og du er en kvinnesjåvinist av verste sort! Fyttikattaogfriogvebare..

*hente hvitløk og vievann*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...