Gå til innhold

Drømmer er noe merkelige greier


Babuska1365380184

Anbefalte innlegg

Babuska1365380184

I går sovnet jeg på sofaen og hadde en rar drøm -eller jeg hadde to.

I den første drømmen skulle noen jeg kjente gifte seg - de var gift i 25 år før han døde, og nå skulle de gifte seg igjen. De var i den alderen de er i nå i dag.

Vi satt stivpyntet i kirken og ventet på presten som kom og sa at de ikke kunne gifte seg fordi han hadde glemt å ha vann i muggen som dåpsvannet er i.

Merkelige greier og det er så levende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carisma1365380365

I natt hadde jeg et veldig livaktig mareritt. Jeg har skjelden mareritt, og spesielt som jeg husker.

Ei gammel venninne og jeg var ute å gikk på ski. Vi kom til et gammelt hus i ødemarken og så kommer den ene delen jeg ikke husker. Men da vi skulle dra etter tydelig å ha besøkt noen i huset, ble det litt kjølig til meg (jeg gikk i singlett i snøværet...) så venninna mi kastet sin ullgenser til meg slik at jeg ikke skulle fryse. Jeg forstod at noe forferdelig kom til å skje, så jeg hastet ut av skogen på ski. Venninna mi var ikke å se. Hun ble drept og jeg kjente skyldfølelse og slet med terapi og smertefulle flashback i mange år.

Dette er så fjernt fra min virkelighet, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg drømte dette. Men det er vel en slags bearbeidelse av noe som ligger dypt i min underbevissthet. Eller? Jeg ble ihvertfall pissredd og stressa mens marerittet pågikk, og klarte ikke helt å skille mellom drøm og virkelighet når jeg våkna. Sånt er så slitsomt og skremmende. Noen som vet mer om slike drømmer og hvordan man skal tyde dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...