Gå til innhold

Hvor lang er skjeden til jenta?

Gjest neville

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger er den 17 cm, og noen ganger 18

I og for seg enig, men ville bare korrigere deg litt....

...bare for at folk ikke skal tro at skjeden enten er 17, eller 18 cm..

Jeg har faktisk opplevd tilfeller av både 17,2 og 17,8 cm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og for seg enig, men ville bare korrigere deg litt....

...bare for at folk ikke skal tro at skjeden enten er 17, eller 18 cm..

Jeg har faktisk opplevd tilfeller av både 17,2 og 17,8 cm.

Jeg var ikke klar over skjedelengden kunne befinnes seg et sted MELLOM 17 og 18. Der lærte jeg noe nytt, gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var ikke klar over skjedelengden kunne befinnes seg et sted MELLOM 17 og 18. Der lærte jeg noe nytt, gitt :)

*ler* En bekreftelse på at man ikke mer får moro enn den man lager sjøl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet skulle vel vært hvor dyp skjeden er?

Svaret er nok et godt stykke fra det som er kommet frem her til nå.Fakta er at skjeden er kanskje et av de mest tøyelige organene i kvinnekroppen,i teorien skal skjeden kunne ta imot den størst tenkelige penis.Hvor behagelig det eventuelt vil være er nok en annen side av saken,17 - 18 cm er nok bare et stykke på veien iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! etter å ha lest mange tullete svar, så er sannheten slik. Sjeden er et meget tøyelig organ. den er i normalstilling, dvs.ikke opphisset ca 10 cm.

Men kan som oftes uten problemer utvide seg til 16-18cm. men de fleste kvinner føler smerte ved dypere inntrengning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...