Gjest neville Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 ...i opphissende tilstand? Bare lurer jeg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Noen ganger er den 17 cm, og noen ganger 18 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rufsetufsa Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Noen ganger er den 17 cm, og noen ganger 18 Derfor krevet den 17-18 cm for full tilfredsstillelse. Kom den uventet...? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Noen ganger er den 17 cm, og noen ganger 18 I og for seg enig, men ville bare korrigere deg litt.... ...bare for at folk ikke skal tro at skjeden enten er 17, eller 18 cm.. Jeg har faktisk opplevd tilfeller av både 17,2 og 17,8 cm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 I og for seg enig, men ville bare korrigere deg litt.... ...bare for at folk ikke skal tro at skjeden enten er 17, eller 18 cm.. Jeg har faktisk opplevd tilfeller av både 17,2 og 17,8 cm. Jeg var ikke klar over skjedelengden kunne befinnes seg et sted MELLOM 17 og 18. Der lærte jeg noe nytt, gitt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pirrka Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Kvaslags skjedelengde du finn opphissande veit eg neimen ikkje ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nolte Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Jeg var ikke klar over skjedelengden kunne befinnes seg et sted MELLOM 17 og 18. Der lærte jeg noe nytt, gitt *ler* En bekreftelse på at man ikke mer får moro enn den man lager sjøl... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DocLove2 Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Spørsmålet skulle vel vært hvor dyp skjeden er? Svaret er nok et godt stykke fra det som er kommet frem her til nå.Fakta er at skjeden er kanskje et av de mest tøyelige organene i kvinnekroppen,i teorien skal skjeden kunne ta imot den størst tenkelige penis.Hvor behagelig det eventuelt vil være er nok en annen side av saken,17 - 18 cm er nok bare et stykke på veien iallefall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pedersen Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei! etter å ha lest mange tullete svar, så er sannheten slik. Sjeden er et meget tøyelig organ. den er i normalstilling, dvs.ikke opphisset ca 10 cm. Men kan som oftes uten problemer utvide seg til 16-18cm. men de fleste kvinner føler smerte ved dypere inntrengning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.