Gå til innhold

Elektrolyse

Anbefalte innlegg

Gjest hårete jente

Hei. Jeg er en jente på 18 år som har uvanlig sterk hårvekst over hele kroppen. Det er snakk om lyse hår og er egentlig ikke så plaget av kroppshårene. Det virkelige problemet er ansiktshårene! Jeg går til elektrolyse behandling. Går ca. to uker mellom hver gang. Problemet er at jeg ikke ser noen forbedring. Har gått i over 4 måneder nå, og det er like ille. Har et lyst teppe på overleppen :(

De tar jo kun et og et hår, og det er jo sikkert mange hundre hår der. Når bør jeg merke forskjell? Jeg vokser ikke overleppen. Har aldri prøvd. Bør jeg forsøke det? Blir hårene stivere og mørkere eller er dette bare myter?

Har nesten lyst til å bare gi opp og ignorere problemet, men folk minner meg på det hele tiden og jeg føler meg ikke vel. Vil så gjerne være hårfri!!

Noen som har tips, gode råd eller erfaringer som de vil dele med meg? Hadde satt stor pris på det.

På forhånd takk

Hilsen trist jente.. :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69308-elektrolyse/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Du må regne med å gå minst ett år til elektrolyse. Hvis det da ikke er bedring , forsøk en annen behandler. Det forekommer nemlig at de ikke gjør jobben sin godt nok, dvs. ikke holder nåla lenge nok inne. Selv gikk jeg et års tid med elektrolyse for sterk hårvekst på haka, men selv om jeg merket en viss bedring etter 1/2 - 1 år, så sluttet jeg etter 1 år fordi jeg synes virkningen var liten i forhold til kostnadene. så nå er det pinsetten igjen. Men vent ihvertfall 1 år hvis du har råd til det. Noe kan du jo også får igjen på trygdekontoret dersom du har henvisning fra lege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/69308-elektrolyse/#findComment-358015
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...