Gå til innhold

Retz


Wulfi

Anbefalte innlegg

Hei og hopp :-)

I går var vi ute på Utbjoa nesten hele dagen. Arkeologisk museum i Stavanger hadde et arrangement for både voksne og unger. Langs kulturstien på utbjoa hadde de forskjellige "stasjoner" med info om hver tidsalder. (Steinalder ,jernalder ,bronsealder og sånn) Unger og voksne fikk oppgaver som sku løses ,noen vant premier ,man fikk lære om klesantrekk ,gravskikker ,bryllupskikker ...osv....

Nede ved sjøen var det salg av is ,brus ,grillmat,betasuppe og vafler og kaffi. (Jeg og Heidi steikte vafler og solgte kaffi til inntekt for skolen. Fikk inn over 535 kroner.)

Var sol og knallvarmt. Unger hoppet fra både brygger og båter ,noen sto på vannski og alle var i stråååålende humør.

Et kjempebra arrangement !

Da vi kom hjem var det rett ned å bade , for da var vi så varme at vi holdt på å daue.

Om kvelden kkjørte vi opp i Sag-dammen på Tunge ,og tok oss et iskaldt elvebad. *Deilig*

Så var det hjem og steike enda mer vafler ,for Alfebassen hadde jo "bare" spist 4 plater tidligere på dagen.

Etter å ha fortært X-antall vafler ,sendte vi ungene til sengs ,og gikk en rolig kveldstur ned til båthavna.

Det er første gang på leeeeenge at jeg har vært så trøtt at jeg ikke har orket å slå på pc`n. Jeg er nok psyk.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Så flott at det ble så vellykka da! :-)

Du slo _ikke_ på pc'n?! Å ja, du er nok veldig psyk. Huff!

Vi sløva hjemme, jeg skulle egentlig i bursdag til angsten i går, men det ble utsatt til onsdag, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at det ble så vellykka da! :-)

Du slo _ikke_ på pc'n?! Å ja, du er nok veldig psyk. Huff!

Vi sløva hjemme, jeg skulle egentlig i bursdag til angsten i går, men det ble utsatt til onsdag, he he.

Ja ,det er noe skummelt når det går en hel dag uten at jeg skrur på maskina. Får nok nevne det for Kurt Honning at jeg er fryyyyktelig psyk nå ;-)

Ble bursdagen utsatt ? Kan man bestemme dato selv liksom ? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ja ,det er noe skummelt når det går en hel dag uten at jeg skrur på maskina. Får nok nevne det for Kurt Honning at jeg er fryyyyktelig psyk nå ;-)

Ble bursdagen utsatt ? Kan man bestemme dato selv liksom ? *ler*

Tja, det var en tanke...tror jeg framskynder min aldri så lite, tenker vi sier 1 september. Det er sååå mange filmer jeg har lyst på!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var en tanke...tror jeg framskynder min aldri så lite, tenker vi sier 1 september. Det er sååå mange filmer jeg har lyst på!

;-)

Phøøø... Dream on !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...