Gå til innhold

Cleaning out my closet...


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

... er Eminem's nye hit. Han synger om hans mor og deres anstrengte forhold. Han har hatt en problemfylt barndom, og legger en del skyld på mora som oppfostret han alene.

Hva gjør du når du "rydder ut og fjerner alle skjeletter" i ditt skap?

Eller unngår du alle form for konfrontasjoner og ubehageligheter? I såfall - har du mange uoppgjorte saker som gnager på samvittigheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest midnight-special

Har du sett videoen??

Der graver han en grav til mora si...

Idioten bør boikottes av platekjøpere, når ikke platebransjen har evne til det!

Eminem er ikke kul for fem øre, han er bare ekkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer Eminem stort -han er en av de få virkelig nyskapende artistene og han får veldig unge mennesker til å bli samfunnsengasjerte. Han tar seg selv ikke høytidelig i det hele tatt, dermed kan han si rett ut hva han har gjort, hva han tenker og har lyst til. Jeg synes han har en distanse til sine egne meget personlige tekster uten å bruke for mye ironi. Han bruker selvironi, dog.

Jeg blir så irritert på voksne som tror han er FOR narkotika og det ene med det andre. Lytt til tekstene hans. Drug Ballad er et godt eksempel.

Når det gjelder denne sangen (Cleaning out my closet) så ser jeg ikke noe galt i det Eminem sier (jeg har ikke sett videoen enda). Han har ikke noe godt forhold til sin mor, og tar et oppgjør med henne. Mange har da gjort dette i full offentlighet før, gjennom litteratur og annen musikk. Helt greit og fullt forståelig synes jeg.

Han er kontroversiell og derfor verdt å lytte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett videoen??

Der graver han en grav til mora si...

Idioten bør boikottes av platekjøpere, når ikke platebransjen har evne til det!

Eminem er ikke kul for fem øre, han er bare ekkel!

Du skjønner tydeligvis ikke hva han sier:

Now I would never dis my own mama just to get recognition. Take a second to listen for you think this record is dissin,' / But put yourself in my position.

I'm sorry, Mama. I never meant to hurt you. I never meant to make you cry, but tonight I'm cleanin' out my closet.

Hva er ekkelt med ham? Han setter søkelyset på så mange viktige ting, familiestruktur, narkotika, kriminalitet. Han er en gjenspeiling av "i dag". Han er genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Du skjønner tydeligvis ikke hva han sier:

Now I would never dis my own mama just to get recognition. Take a second to listen for you think this record is dissin,' / But put yourself in my position.

I'm sorry, Mama. I never meant to hurt you. I never meant to make you cry, but tonight I'm cleanin' out my closet.

Hva er ekkelt med ham? Han setter søkelyset på så mange viktige ting, familiestruktur, narkotika, kriminalitet. Han er en gjenspeiling av "i dag". Han er genial!

That makes two of us Seline, men jeg synes det er synd han popper E foran tusenvis av fans på konsertene sine. Hva han gjør i privaten er vel hans biz, men ikke foran 12-15 åringer som idealiserer han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That makes two of us Seline, men jeg synes det er synd han popper E foran tusenvis av fans på konsertene sine. Hva han gjør i privaten er vel hans biz, men ikke foran 12-15 åringer som idealiserer han.

Nei, de har ikke kritisk evne i like stor grad. Det kan være et gap mellom det han sier og det han gjør, slik som hos oss andre, og han gjør oss oppmerksom på det. Han prøver jo også å si "ikke bli som meg" -uten at det budskapet kommer frem til de yngste...

Jeg synes han er en tøff, uredd artist, og mange har mye å lære av hans måte å argumentere på og se på verden på. Hvis han dømmer noen, så dømmer han seg selv minst like hardt. Det er en god egenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Eminem er en meget intelligent og refletert ung mann. Han er en dyktig artist som spiller roller på senen. Jeg ser også på ham som en viktig samtidskritiker.Han forteller jo meget sterke historier som man kansje bør ha en dialog med de unge om.

Banningen kunne jeg vært foruten.

hilsen en mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...