Gå til innhold

Lux støvsugerselgere lurer eldre trill rundt.


Solsikke

Anbefalte innlegg

Egentlig er det vel ikke bare Lux støvsugerselgere som gjør dette. Det gjelder de fleste støvsugerselgerne som benytter seg av dørsalg. Men tenk å selge en 80 år gammel mann en støvsuger til 11 000 kroner. For så å ta med seg en nesten ubrukt kirby med høy verdi for å kaste den?

Sanheten er vel at selgern faktisk selger denne kirbyen på bruktmarked.

Det skulle absolutt vært en lov mot slikt dørsalg, spesielt til eldre. Selgerene er utdannet til å prate folk rundt. Og spesielt eldre havner vel ofte i denne fella. Vel vi får i alle fall omgjort kjøpe og forhåpentligvis får vi tilbake svigerfars kirby også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mor opplevde det samme.. Vi tok kontakt med Lux sentralt og fikk omgjort kjøpet. Har selv hatt en Lux selger på døra og det var ikke noe hyggelig opplevelse. Selgeren oppførte seg direkte truende da jeg sa at jeg ikke var interresert.Mange tror også at Lux er det samme som Elektrolux, men det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor opplevde det samme.. Vi tok kontakt med Lux sentralt og fikk omgjort kjøpet. Har selv hatt en Lux selger på døra og det var ikke noe hyggelig opplevelse. Selgeren oppførte seg direkte truende da jeg sa at jeg ikke var interresert.Mange tror også at Lux er det samme som Elektrolux, men det er det ikke.

Nei enkelt er det nok ikke. Men det som er mist irriterende er at han stakk av med en nesten ubrukt kirby. Og de er ikke akkurat uten verdi. Men nå ser det ut til at vi får omgjort kjøpet og kirbyen tilbake. Forsøker å ordne opp i dette mens svigerfar er borte, slik at selgeren ikke skal forsøke å overtale han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...