twain Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Jeg har og har hatt en tid, en utvekst som kommer ned i pungen. Det virker som om det er en "bit" av en tynn tarm som kommer fra lysken (høyre side) tykkelsen er rundt 7 - 10 mm og den er en 3 - 4 cm lang. Om buksene klemmer i området over lengre tid, kan jeg også føle svak smerte/ubehag i lyske mage region, like over bekkenbenet. Så spørsmålet blir jo selvfølgelig hva dette kan være, har lest om vannbrokk, men er usikker på om det kan være det. Alderen min er 46. 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 26. august 2002 Skrevet 26. august 2002 Ut i fra beskrivelsen tenker jeg at du har kjent et aller annet slags lyskebrokk eller kjenner en lymfekjertel. Et lyskebrokk vil normalt forsvinne når man legger seg flat, og dukke opp når man står oppreist - og særlig hvis man "trykker" (som ved et toalettbesøk). Mitt råd er at du kontakter legen din for en vurdering. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Online. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.