Gå til innhold

Grunn til bekymring?


Gjest Gutten18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutten18

Jeg må vel bare finne meg i og akseptere at kjæresten min har guttevenner? Eller hva mener dere? At f.eks. det står "glad i deg" når hun har fått bursdagskort fra han og en venninne sammen. Og at hun er sammen med han litt i hæljene osv. Han er bare hjemme i hæljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er vel ikke annet å gjøre enn å akseptere det? Jeg ville fått hetta om noe menneske nekta meg å skrive meldinger med både gutte- og jentevenner i hvert fall. :) Og å skrive "Glad i deg" behøver da ikke bety annet enn nettopp at hun er glad i personen. Er da ikke noe galt i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg bare du skal finne deg i. Snakk med henne om det, og få bekreftet at det er bare vennskap... det er ingenting som ødelegger et forhold mer enn at partneren ikke tåler slikt, det vet jeg alt om...

Vær glad for at kjæresten din har gode venner som setter pris på henne! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Glad i deg" kan kanskje virke litt intimt, men det ser ut til at dette uttrykket har glidd inn i SMS- språket nærmest som et "ha det bra" eller "Hei". De fleste ungdommer strør det iallfall ut i øst og vest, til og med til gamle tanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...